Hallo peggy, Wil je eens aanduiden waar je de lettergrootte groter wil. Titel ? Pépe Hoi pepe, Ik denk dat het nog steeds over die ondertitel gaat. Denk ik he. @peggy: neem anders deze HTML code eens over: (enkele aanpassingen doen.) <font color="gewenste kleur" size="gewenste letter...

Om de ondertitel in een andere kleur te zetten plaatst u onderstaande HTML code bij de instellingen van uw blog. (u zult zien dat er nog enkele zaken moeten worden aangepast.)

[code]<font color="gewenste kleur">Tekst die u als ondertitel wenst</font>[/code]

Kan je me even de ondertitel + de gewenste kleur opgeven a.u.b?
Dan kan ik iets maken dat je op je blog kan plaatsen.

Beste peggy,

Kan je me even de naam van je blog + de gewenste kleur opgeven a.u.b?
Dan kan ik voor jou iets maken dat je via de instellingen op je blog kunt zetten.

Met vriendelijke groeten,
Titske

Over welke groep heb jij het, henk1938?

Welk mailprogramma hebt u, John Beton?

[quote="DMEK1960"]Een laat antwoord.

aparte bladen kan je aanmaken met "Google sites."
Je logt in...
Maakt zoveel pagina's aan als je wil en linkt ze met je blog, via een"lijst met links."[/quote]

:lol: :lol: Den danny heeft iets met google he. :D 8)

Ik ondervinde ook steeds problemen met mijn blog bij Mozilla Firefox.

Inderdaad!
Ik ben al 3 jaar bij bloggen.be met mijn Blankenbergse website.
Doe zo verder, en bedankt voor jullie uitstekende dienst!

Geef de url van je blog eens a.u.b.

[quote="antisse"]Hallo Titske, ik vreesde al zoiets...toch bedankt voor je reactie![/quote]

Geen dank hoor. :wink:
Doe dit met plezier. :wink:

Ha ok.
Dan heb ik me vergist.

Ik denk dat dit niet meer mogelijk is
Heb een tijdje terug ook wegens omstandigheden al mijn berichten verwijderd. Toen had ik spijt en vroeg of ze mijn berichten nog konden terug zetten. Hellaas............

Als dit je blog is >> http://www.bloggen.be/u17/archief.php?ID=92142 , dan heb ik hem via google al gevonden op pagina 1 :lol:

Je bedoeld een activiteitenkalender?
-Log in
-Ga naar personaliseer
-Klik op een pijltje naast "Agenda"
-Stel het in naar jou wens
-Toevoegen
-Voeg activiteiten toe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!