hei pepe
heb ik gedaan maar kom toch steeds op mijn andere blog
en ik kan nu deze nieuwe blog niet meer verwijderen en een nieuwe aanmakan om bij de andere te voegen zoals je zei
wat doe ik fout
geachte
ik heb een nieuwe blog aangemaakt
met een nieuw blognaam nieuw gebruiksnaam en een zelfde wachtxwoord als mijn andere blog
maar als ik wil inloggen op mijn nieuwe blog kom ik steeds uit op mijn vorige blog
kan iemand mij helpen?
mvg
ok pepe dat begrijp ik en dat is nodig ook maar als geintresseerde in mijn blog (dus jonge mensen) een mailtje krijgen van een senioren blog gaan stellen ze zich vragen of dit iets voor hun is daaro m is apache@ dropbox 'sinioren' toch geen goed alternatief voor alle bloggen 'het schrikt toekomstige...
pepe
maar nu krijgt diegene die zich inschrijft op 'mijn' nieuwsbrief 2 mailtjes
1 van mij +nog eens een extra van apache @senioren is dat normaal dus 2 aankondigingen dat hij ingeschreven is
lijkt me wat veel
mvg

bedankt pepe
wanneer er iemand mijn nieuwsbrief aanvraagd krijgt hij samen met een mailtje van mijn blog nog een mailtje van apache@dropbox senioren
maar wij zijn nog geen senioren kan ik dat afzetten
ik heb per ongeluk al de emails van mijn nieuwsbrief verwijderd kan ik deze nog terug plaatsen
dus mijn nieuwsbrief op mijn blog verwijderd en al de emails van degene die de nieuwsbrief wilden ontvangen is weg kan iemand helpen of ik deze nog terug kan vinden deze emails
mvg
beste pepe
het werkt wel
maar alsik mijn email op de nieuwsbrief achterlaat
krijg ik de melding van
apache@dropbox.seniorennet.be (dit zou ik er graag af laten,kan dat?)
daaronder komt pas
bloggen.be/dewandelsite
bij alle twee de blogs
mvg
hei pepe
mijn blogadressen zijn
www.bloggen.be/dewandelsite
www.bloggen.be/singlesite
mvg
hallo
zit met een vraagje
als men op mijn nieuwsbrief inschrijft
krijgt men de melding van bloggen seniorennet
wij zijn geen senioren
onze blog is voor 35/60
kan ik dat veranderen
mvg
zo simpel kan het leven soms zijn :-)
bedankt pépe
hallo
zit met een probleempje
ik heb 2 blogs
vroeger hadden ze dezelfde gegevens
onlangs gaf ik ze verschillende hotmails
nu kan ik nog maar 1 blog terug vinden
geraak niet op de andere ingelogd,dan kom ik steeds op de ene
kan iemand mij helpen
mvg

ja tiske een mailinglist
kan ik naar deze emailadressen met 1 berichtje hun een berichtje sturen

of het mogelijk is met 1 berichtje te sturen naar verschillende emaiil-adressen
mvg

[quote="Titske"]Bedoel je de mailingslist??[/quote]

ik zou grg 1 zelfde berichtje sturen naar verschillende mensen in een keer
hoe kan ik dt doen zonder dat iedereen l de emailadressen kan zien bovenaan?
mvg
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!