het probleem is "opgelost" door het deel dat niet leesbaar was te kopiëren naar een nieuw bericht. Met de volledige tekst was dit niet mogelijk. Kan het zijn dat een tekst te lang is?

Gewoon op wijzigen klikken helpt niet. Ik heb ook al geprobeerd de tekst te kopiëren en in een nieuw bericht te plakken en posten, maar dan krijg je hetzelfde probleem.
Ik heb op mijn blog een nieuw bericht gepost, maar dit wordt niet volledig weergegeven. Enkel de eerste alinea's zijn te zien. Hoe moet ik dit, asap, oplossen???

Mijn blog is http://www.bloggen.be/davymoerman
Nu het mogelijk is de berichten in categorieën te verdelen, toch nog volgende opmerkingen: Kan er voor gezorgd worden dat: 1) een bericht in twee of meer categorieën geplaatst kan worden; 2) er ook subcategorieën kunnen gemaakt worden. Bv voorstelling voetbalploeg --> doelmannen --> verdedigers --> ...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!