Oh en dan nog iets,

Als ik mezelf opzoek op google,
dan krijg ik mijn blog te zien en als ik daar dan op klik,
dan verschijnt mijn blog met super oude berichten aan het begin..
Dus niet mijn recentste posts.

Weet iemand hoe dit komt? en of er iets aan kan gedaan worden?

Thanks :D
Hallo! Ik ben nu al een paar jaar aan het Bloggen geslagen enneh.. Ik merk dat er steeds meer reclame op mijn blog begint te verschijnen. En nu vraag ik me af of het mogelijk om van je blog bijvoorbeeld 'www.mijnblognaamhier.be' te maken, dus met een domeinnaam.. is dat mogelijk? En is die reclame d...

Hai

ja een afbeelding in m'n tabel zetten lukt idd wel
maar ik wou er graag tekst overtypen maar dat zal dan
helaas niet gaan :) jammer

achja merci voor de reply :wink:
Lukt dus niet bij mij :| als ik dus een tabel aanmaak in mijn nieuwe bericht, en ik kies voor de optie 'afbeelding' in plaats van een gewoon effen kleur, en ik klik op bladeren om een afbeelding te uploaden, dan krijg ik een kadertje met de tekst: 'kan deze map niet openen (en dan een link naar home...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!