[quote="karel94"]Hallo,

Wat is scrappen? :shock: :)[/quote]

scrappen is het zelf samenstellen van een foto met allerlei versieringen en titels
je kan dit door een album op je pc te creëren of een echt album
je gebruikt hiervoor een photoshopprogramma

grtjes Carine :wink:

[quote="Pépe"]Hallo sterobo,


Dit is niet uitzonderlijk, dit gebeurt meer wanneer men meerdere scriptje op het blog plaatst, deze elkaar tegenwerken of het scriptje gewoon niet werkt op bloggen.be.

Pépe[/quote]

bedankt voor de reactie :D
Preetig Kerst :!:
hallo, ik heb op mijn blog vliegende vlinders geïnstalleerd; dat werkte prima met de hulp van Pépe nu heb ik mijn cursor vervangen door een gif. en werken de vlinders niet meer hoe kan ik zorgen dat er meerdere acties kunnen doorgaan op mijn blogje :?: heb al tssen de reacties op verschillende fora ...

eerst gelukte het me niet maar via word wel (gebruikte eerst de eerste manier van toestemming) nu vliegen de vlinders ! :wink: ik heb nu echter wel een leeg vakje... als ik dat verwijder zijn ook mijn vlinders weg ! hallo, Rob ik had dat ook en heb dat opgelost door er een animatie in te zetten (ha...

eerst gelukte het me niet maar via word wel (gebruikte eerst de eerste manier van toestemming) nu vliegen de vlinders ! :wink: ik heb nu echter wel een leeg vakje... als ik dat verwijder zijn ook mijn vlinders weg ! hallo, Rob ik had dat ook en heb dat opgelost door er een animatie in te zetten (ha...

Beste, Als je de link opent, ziet je de vlinder, plaatst daar uw muisaanwijzer op, klik rechts, klik op "afbeelding opslaan als" de vlinder wordt nu opgeslagen op uw harde schijf. Nu moet je uw vlinder uploaden voor een internetadres, kan bij plaatjesupload.nl Hiervoor vind je hier een ha...
hallo, Rob

ik heb het script voor de vlinder gevonden op
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/butterfly.htm

ik krijg wel de beweging op mijn blog, maar geen vlinder enkel rood kruisje

als jij erin slaagt , laat me eens weten hoe je het hebt klaargespeeld?

groetjes Carine

[quote="Pépe"]Beste,


Open eens deze links

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... Lesje5.pdf

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... Lesje6.pdf

Succes
Pépe[/quote]

bedankt voor de goede raad :wink:
hallo,

bedankt voor de tip en de snelle reactie :D
ik krijg nu al beweging op mijn scherm, echter geen vlinders, maar hokjes met een rood kruisje :o
hoe krijg ik de afbeelding op de juiste manier op mijn scherm???

alvast dank van een leek :oops:

Lieve groetjes Sterobo
hallo, wie helpt een leek om haar blog op te smukken? :oops: :?: zou een vlinder willen laten vliegen over mijn scherm heb de code gedownload en in het vakje gekopieerd nu moet ik ook de vlinder downlaoden en in de "editor" opslaan :?: :?: :?: HELP!!! wie kan mij dit eens simpel uitleggen?...
hallo,

ik ben nieuw op bloggen en wou even van mij laten horen
ik ben zeer geïnteresseert in PSP-en en scrappen
ok alles over het medische interessert me
ik lees graag, vooral thrillers en medische thrillers
hoop van hier veel contacten te vinden ivm psp en veel tips ivm met pc

groetjes
hallo, :) ik ben een beginnend blogger vraagje: hoe kan ik gif.plaatjes tussen mijn berichten plaatsen? geprobeerd via javascript maar lukt niet zoals ik het wil ik wil ze in de tussenruimte tussen 2 berichten of ev. in de linker of rechterkolom ze moeten wel kunnen bewegen wie helpt een leek :?: gr...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!