Beste Viviane, wat bedoel je met blogitem? Berichten kan je toch verwijderen?
Bedankt voor de reactie. Wanneer kunnen we opnieuw registreren?
Bij poging tot registratie : Onderaan de pagina verschijnt een pop-up: fout voor site eigenaar: ongeldig domein voor site sleutel
een vriend wil zich registeren maar het lukt niet, kan iemand helpen?
Het worddocument opgeslagen met pdf extensie was de oplossing
Een toegevoegde bijlage uit Word (532 KB) wil niet openen als ik mijn blog bekijk. Waar zit het probleem?
http://www.bloggen.be/zilverpassen Hoe kan ik de grootte van de letters aanpassen van een woord dat aangeeft dat er een link werd gemaakt met een site? Het woord staat steeds kleiner op de blog. Sorry, ondertussen zelf gevonden: het betreffende woord in de brontekst laten voorafgaan door bvb. <font ...
Maak vandaag pas kennis met de nieuwe editor en gebruik nog steeds de oude. Als ik op mijn ipad de brontekst aanvink zie ik geen tekst met de gebruikelijke codes. Kan dan ook geen foto’s toevoegen. Hoe los ik dit op?
Blogadres: www.bloggen.be/zilverpassen/
Is het mogelijk een vroeger blog niet meer actief sinds 2010 opnieuw te activeren?
Pech,toch bedankt voor de reactie.mvg
Jammer, kan het ooit nog wel ? Hoe kom ik dat te weten?
als ik via mijn e-mail een bericht wil toevoegen krijg ik als antwoord :bericht onbestelbaar. In de instelling heb ikbericht toestaan aangevinkt.Wat is de oplossing?
Bedankt voor je antwoord, had ondertussen het probleem reeds opgelost door mijn bewuste foto's(2 met tekst en 1 in de kolom links zonder tekst) van een url te voorzien en ze te beschouwen als foto's via interet.
Ik probeer volgende keer uw tip. Toch bedankt.
er zijn foto's die niet verschijnen op mijn blog, nochtans zijn de afmetingen binnen de grenzen en ook jpg formaat. Wat doe ik verkeerd?
Waar kan ik de hoogte van mijn foto, vermeld in .top_titel als background-image vermeerderen in de brontekst?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!