Beste, Wanneer ik een bericht toevoeg aan één van de reeds bestaande ( links v/h scherm) is die altijd onderlijnd.Ik kan die onderlijning niet verwijderen. Als ik integendeel dat bericht plaats met toevoegen lukt het me wel maar dan staat dat bericht bovenaan en dat is ook niet de bedoeling. hoe kan...
Beste, Mijn broer stuurt mij het wedstrijdverslag van onze favorieten voetbalploeg. het verslag is gemaakt met Word. Ik moet het dan op onze blog zetten maar hoe ik me in alle bochten wring het verslag verschijnt op onze blog maar wel ONDERLIJNT. Onmogelijk voor mij om die onderlijning weg te krijge...
hallo,

ik ben niet in de mogelijkheid om gans mijn blog zonder scrollen zichtbaar te maken, waar ligt de fout en wat kan ik eventueel doen,
Dank voor hulp

Etienne
Beste

Wanneer ik een foto op mijn blog wil plaatsen valt internet uit

help
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!