Een ongebruikt blog mag van mij ook weg. Maar geef mensen de tijd om er mee te beginnen. Andere weinig gebruikte blogs kun en mag je volgens mij niet verwijderen, want je kent de oorzaak niet. Mensen kunnen wel ziek zijn of tijdelijk gewoon geen tijd hebben. Niet iedereen zit namelijk de hele dag ac...

Mijn hobby's zijn:

* Alles wat met de natuur te maken heeft
* Honden en dan met name jachthonden
* Kleiduiven -en kogelschieten
* Computers
* Lezen
* wandelen in de natuur
* vissen
* motorrijden

Dat was de oorzaak.

Heel erg bedankt voor de moeite

gr.Zonnestraaltje

[quote="Pépe"]Hallo zonnestraaltje,


Sorry, maar om verder naar een oplossing voor uw probleem te kunnen zoeken, moet ik op uw blog kunnen kijken, en deze is nu beveiligd.

Pépe[/quote]

maak het blog direct weer toegankelijk

Hallo Pepe,

het blijft precies het zelfde

Alleen bij uitzicht 4 is het anders om< dan staat de rechterkolom boven aan het blog en de linkerkolom met het middenvak hieronder.

Hallo zonnestraaltje, Dit is niet moeilijk als dit uw rechterkolom is dan hebt je ze breder gemaakt dan het middenvak. Tekst berichten plaatst je in uw middenvak, via "toevoegen" in uw zijvakken plaatst je alles via "personaliseer" Pépe Dat klopt wat u zegt. Ik heb een kleine li...

Hallo Pepe

inmiddels zijn de foto's verkleind .
Helaas bestaat het probleem nog steeds :(
De rechter kolom staat nog steeds onder aan ons blog onder de linker kolom.

bedankt, ik ga ze direct verkleinen

sorry, dat was ik vergeten.Ik maak het even openbaar en dit is het adres:

www.bloggen.be/zo_leven_wij/
Hallo allemaal, bij mijn blog is de rechterkolom sinds enkele dagen verdwenen. Linkerkolom is er wel en dan een brede middenkolom en helemaal onderaan staat dan de rechter kolom onder de linkerkolom. Het ziet er allemaal heel lelijk uit. Ik heb niets bij de instellingen veranderd en ook al opnieuw g...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!