Via facebook bestaat er een applicatie waarbij je je blog kan importeren. Wanneer je dan vb. via bloggen.be iets nieuw toevoegt, komt dat automatisch ook op facebook te staan. Wanneer mensen dit bericht willen lezen, worden ze via de RSS feed doorverwezen naar bloggen.be. Helaas, in tegenstelling to...

Dus je stelt gewoon voor op er 'inhoud eigen blog' van te maken i.p.v. die foutmelding op te lossen...? :? Het probleem zit erin dat als je het archief 'per bericht' zet, er nog steeds gezocht wordt naar start- en einddatum (dit zou enkel moeten als je het per week/maand/jaar rangschikt). De url van...

Pépé,

Nee het is gewoon 'archief' en voor zo ver ik weet kan je de titels toch niet veranderen?

De deze:

[url]http://www.bloggen.be/woelahoep/[/url]

Ik stoor mij ook ontzettend aan alle blogs waar nog steeds de 'proficiat'-melding opstaat. Hoop dat die snel (met waarschuwing aan vooraf ofzo) verwijderd worden, ik kan me inbeelden dat dit ook niet gezond is voor server/databasegedoe voor Bloggen.be.
Wanneer ik op een titel klik van een blog in het archief, komt er telkens te staan:

"Er zijn geen (recente) berichten meer...

Klik op de pijl naar links voor het archief..."

Ook al is dit een recent bericht... Wanneer je op de linkse pijl klikt kom je terecht op hetzelfde bericht.

Aha sorry, ik wist niet dat het aantal bezoekers ook bij 'uitgebreide' tellerstatistieken hoorde.

Mijn bezoekerteller werkt vandaag ook niet mee. Hij blijft om 0 staan hoewel ik weet dat er verschillende mensen zijn op geweest (zie ik aan het aantal pageviews + een reactie).

Bij mij werken de emotions ook niet, als ik klik gebeurt er niets. Maar misschien komt dat door firefox...?

Het zou inderdaad leuk zijn mocht bloggen.be nog wat uitbreiden (ondanks de webmaster(s?) goed bezig zijn!). Misschien kan er een sticky topic gemaakt worden met allerlei ideeën van bloggers? 1. Uitbreiding lay-outsysteem waarbij je een persoonlijke lay-out kan maken. (In dergelijke mate dat je zelf...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!