hallo ,
ik zal direkt eens gaan kijken op je blog.
ik heb op mijn blog zelfgemaakte gedichten staan
Zou je ook eens kunnen komen kijken op mijn blog : www.bloggen.be/ann_x3
en eventueel iets achterlaten , kritiek of e eigen mening is ook altijd welkom! :)
groetjes ,
ik ben ng maar 14 , en schrijf zelf gedichten Ik schrijf over allemaal verschillende onderwerpen , ik heb nnog maar net een blog en daar staan 3 gedichten op zelf geschreven. 1 over liefde , 1 over verdriet en 1 ver dromen. ik heb ook nog andere gedichten , maar die moet ik nog op mijn blog zetten. ...
hèj! ik ben Ann en dit zijn mijn hobby's :

basketbal (topsportschool in Leuven ; op internaat)

schilderen (zowel op doeken als deruren , muren , ..)

tekenen (alles)

gedichten schrijven (kijk maar een sop mijn blog : www.bloggen.be/Ann_x

en ng veel meer! :)
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!