Bloggers, sinds vandaag krijg ik onderstaand bericht als ik een link op mijn blog aanduid. Wat betekent dit en vooral, wat kan ik eraan doen? HELP De design (skin) die u heeft gekozen bestaat niet (meer) of is beschadigd. Probeer een andere. Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a v...

Bedankt voor jullie snelle reacties. Mijn blog is testcase, dus het zou toch moeten zijn: http://www.bloggen.be/testcase of http://www.bloggen.be/testcase 1) jammer maar ok 2) aangezien ik niet echt een expert ben en ik de indruk heb dat het via vrije tekst heel wat moeilijker is ga ik verschillende...
1) Inhoud blog houdt eigenlijk de laatst geplaatste berichten bij. kunnen we echter de naam 'inhoud blog' veranderen in bvb 'laatste berichtjes'? 2)Kunnen er bij lijst van links maximaal 10 linken zijn? 3) als ik nieuws als eeen kolom zet (bvb sporza of sportkrant komt er niets. Hoe kan dat? 4) Mijn...

ok 1) heb het op een alternatieve manier opgelost 2) en 3) heb ik zelf gevonden. Wat ik nog niet heb gevonden: 1) Inhoud blog houdt eigenlijk de laatst geplaatste berichten bij. unnen weechter de naam 'inhoud blog' veranderen in bvb 'laatste berichtjes'? 2)Kunnen er bij lijst van links maximaal 10 l...
Beste, ik denk ook eens te beginnen bloggen. Ik zou een site willen maken voor een voetbalploeg. Is het volgende mogelijk: 1) ergens op de site zou een kolom zijn om het wedstrijdschema aan te klikken. Na de klik komt u op de wedstrijdschema en daar zou een link moeten staan naar het verslag. 2) kan...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!