Apple zal hier wel het probleem zijn. Op mijn blog [url]wwwbloggen.be/silenyvon staan verschillende filmpjes die wel gelukt zijn. Ik gebruik mijn Apple al vanaf 2007 en alle filmpjes die ik geplaatst heb via mijn Apple staan erop. Ik ben ook niet verandert van laptop dus daar kan het niet aan ligge...
Hallo Pepe, ik heb hetzelfde probleem als Amazon. ook ik zie niks als ik de brontekst aan klik. Ook ik heb al van alles geprobeerd om mijn filmpje te plaatsen maar het lukt me niet. Ik krijg ook alleen de tekst te zien...
Ik werk op een Apple.
Hoe verwijder ik de Gemiddelde waardering.

Bij ieder verhaaltje of foto staat dat je kunt stemmen en een waardering kunt geven hoe moet ik dat verwijderen??
Hallo, ik heb mijn backup gedownload maar met welk programma kan ik het openen? Ik krijg allemaal rare tekentjes. Ik werk met een mac.



groetjes Yvon

Hallo, ik heb het al gevonden.....het staat er nu mooi op.
Bedankt..

Yvon

Hallo Pépe, Ik heb de slide show staan in aanpassingen instellingen (Ondertekst voor uw blog Niet verplicht. Dit is een tekst die altijd bovenaan uw blog zal staan, boven uw berichten, onder de titel. HTML toegelaten.) Dus die staat niet in een bericht. Ik wil die graag in het midden onder de titel ...
ik wil een slide show in het midden plaatsen. hoe doe ik dat? Op mijn blog [url]http://www.bloggen.be/silenyvonvdberg[/url]
staat de slide show te ver naar links en ik wil die in het midden hebben. Hoe ga ik te werk in de instellingen?
hallo Pepe, voorheen had ik geen problemen met mijn foto's toevoegen maar nu zijn ze te klein.... ik gebruik Picasa uploader,ik plaats mijn foto's dan in een album en vervolgens kies ik er een of meerdere foto's uit (deze zijn al verkleind) ik sleep de foto's naar mijn bureaublad en bij 'kies bestan...
ik heb aan de linkse kant mijn inhoud staan van de verhaaltjes op mijn blog.maar er ik kan maar tot 200 berichtjes terug gaan en ik wil er graag meer op hebben staan. Er zijn veel mensen die mijn blog bezoeken en informatie willen. Hoe verander ik dit? En is het eigenlijk wel te veranderen? Personal...
Ook ik erger me aan de reclame op mijn blog,ik wil geen reclame.Dat het boven mijn blog staat is nog redelijk maar vandaag zag ik dat de reclame zelfs in mijn blog staat. Is er iets aan te doen? ik probeer mijn blog zoveel mogelijk goed en up to date te houden maar dan zonder die hinderlijke reclame.
Ik begrijp het script maar hoe en waar zet ik het neer?Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar het lukt me niet.
Hallo vorig jaar had ik dwarrelende sneeuw op mijn blog,kan iemand mij uitleggen hoe ik dat weer moet doen. Ik heb bij het zoeken wel de vlinders gevonden maar de sneeuw niet.
Omdat wij rond reizen en veel verhalen schrijven op de blog heb ik een vraag omtrent de inhoud van de blog.Ik kan maar tot 200 verhaaltjes terug gaan en ik wil er meer op zetten (archief) .hoe moet ik dit doen ? Kan ik aan de linkse kant het begin, en aan de rechtse kant het vervolg zetten ????? Wie...
Hallo, ik wil graag van mijn berichten een boekje maken,maar hoe kan ik de oude berichten snel naar voren halen?
Om dan de berichtjes in Word te verwerken. Wij zijn bezig met een reis van 6 jaar door Amerika. :lol:

www.bloggen.be/silenyvonvdberg
Ik heb het gevonden,en nu is het naar mijn zin. Bedankt. Nog een vraagje ik woon in arizona en ik wil de temperatuur in mijn blog zetten,maar ik kan niks vinden..... is er iemand die dat weet...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!