Bedankt voor jou reactie.
ok voor het veranderen van de volgorde via de datum. maar als je nu meerdere berichten hebt op dezelfde datum ingevoerd, en waarvan je de volgorde wilt wijzigen, hoe doe je dit dan?
mijn blog : www.bloggen.be/figurines
met vriendelijke groeten, dehaene fernand
hallo pépe, ik heb de oplossing gevonden ttz, gelezen in één van de reactie hier in het forum. het resultaat kan je eventueel bekijken bij hetzelfde bericht. bedankt alvast voor je tijd.
met vriendelijke groeten, dehaene fernand
hallo, zoals ik reeds, per vergissing, in een nieuw onderwerp heb vermeld is het mij gelukt voor het plaatsen van meer dan 1 foto bij een bericht. maar nu vind ik dat mijn foto , in vergelijking met als je er eentje plaatst via de gewone weg, zeer groot uitvalt. de foto's zelf zijn nochtans maar ong...
hallo pèpe, bedankt voor je uitleg. het is me gelukt, wel eens waar na meerdre pogingen. je kunt het resultaat voor één bericht bekijken bij " officier highlander" bij mijn blog www.bloggen.be/figurines
alvast nogmaals bedankt, fernand dehaene
hallo, hierbij wil ik graag mijn blog over mijn hobby voorstellen. ik schilder figurines, (dit zijn beeldjes in lood of resine) in olieverf. per onderwerp kan men een appreciatie geven. daar waar het kan geef ik ook een beetje geschiedenis over de voorgestelde persoon.
www.bloggen.be/figurines
hallo, mijn blog is http://www.bloggen.be/figurines ik heb reeds een aantal berichten geplaatst, telkens met 1 foto. nu lees ik hier dat er een mogelijkheid is om meerdere foto's te plaatsen ( verkleind uiteraard). ik heb 5 foto's op photobucket.com geplaatst. maar hoe breng ik ze nu in mijn specifi...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!