Ja dat weet ik, maar als je naar EXTRA gaat en dan EMAILACCOUNTS wil selecteren, dan gaat dat niet..
Mijn vader heeft gisteren een nieuwe Microsoft Office op mijn pc gezet, maar ik kan niet werken met Microsoft Office Outlook. Als ik Outlook opstart krijg ik eerst: "Kan uw standaard mappen voor email niet openen. Kan het item niet openen. Probeer het opnieuw." Dan druk ik OK omdat het nie...

Ja, ik ging 'm zowizo al laten nakijken, want zo is 't nie meer plezant.. Heb 'm net helemaal laten nakijken en er steekt een nieuwe batterij voor 't moederbord in.. Maar telkens als ik da feest voorheb me die kabels, dan komt er "Cmos Battery low" op

Ik heb hier 4 kabels liggen en elke keer als mijn pc weer moeilijk doe, vervang ik de kabel. Maar na een tijdje start de pc ook niet met die andere kabel en dan moet ik die weer veranderen :s

MVG Shana
Jah, ik heb dus een raar probleem met mijn computer. Hij is nog niet zo oud en er is juist vanalles aan vernieuwd, dus ik vraag mij af wat 't probleem kan zijn. Een paar dagen kan ik mijn pc zonder problemen op- en afzetten, maar als ik 'm dan wil opstarten, springt die gelijk weer uit. Dan moet ik ...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!