Herinnering : Ik verneem dat ik de enige niet ben die voor het moment problemen heeft met " bloggen ", omdat de foto's zo maar verdwenen zijn en enkel 'n klein vierkantje in de plaats staat. Gezien de heel veel reacties die ik krijg van mijn bezoekers, mag ik U vriendelijk vragen dit in or...
reeds sinds 1 mei 2019 hetzelfde probleem voor al mijn blogs : https://www.bloggen.be/rodeden4

webmaster is op de hoogte maar er komt geen oplossing.........
Roland Desmet
Sinds 1 /05/2019 kan ik niks meer plaatsen op mijn blogs :
https://www.bloggen.be/rodeden4 ea..

Het probleem is bij pépe (webmaster) bekend , tot op heden 03/05/2019 is er geen oplossing.
Idem : als de foto's terug geplaatst worden en we 'n degelijk antwoord krijgen ben ik ook bereid 'n donatie te doen !!
Heb nog steeds hetzelfde probleem. Voor wanneer oplossing aub .......??? 24/06/2015 http://www.bloggen.be/rodeden2 http://www.bloggen.be/rodeden Zelfs gedeelte foto's die gisteravond geplaatst werden en te zien waren zijn verdwenen ! (rodeden2 - ruddervoorde...) Wat is er aan de hand met bloggen ????
betreft : http://www.bloggen.be/rodeden2 Plotseling is de rechterkolom van personaliseer uw blog met oa. commentaren -archieven enz , onderaan, buiten het blog verschoven. ik probeer de betreffende items naar rechts te plaatsen door, zoals beschreven, de nummervolgorde te veranderen met de letter R,...
Geachte, Reeds jaren heb ik 2 druk bezochte blogs : http://www.bloggen.be/rodeden en http://www.bloggen.be/rodeden2. De laatste tijd krijg ik nogal wat klachten omtrent de steeds weerkerende automatische reclame : u bent de 1.000.000 e bezoeker..... (Apple). Ik begrijp ten volle dat er reclame moet ...
Hallo, Wat te verwachten was : na de computer de nodige nachtrust te gunnen en deze morgen terug op te starten wordt alles weer geupdate vooral diene IE en heb ik terug hetzelfde probleem met het bewerkingsvenster...Pepé, ik zou graag de bewerking doen wat jij voorsteld doch als ik op het icoon van ...
Inderdaad Pepé, het probleem is bij Internet Explorer !
Ze doen zo maar updates en dan heb je problemen, ik heb 'n systeemherstel gedaan en nu ist terug normaal !
Wel bedankt !
Hallo, Sinds enkele dagen heb ik het probleem dat het BEWERKINGSBEELD (om bvb. teksten te wijzigen of toe te voegen) veel te breed is. In die vele jaren dat ik met bloggen.be werk is dit nog niet voorgevallen. Als de bewerking uitgevoerd is, is het uitzicht van de blog heel normaal !Maar het is heel...
Vandaag werkt Picasa weer normaal en zijn alle gekopiëerde mappen weg ! Zou het bij Picasa zelf kunnen geweest zijn dat er iets fout liep ?
In ieder geval nu in orde, dank voor de aangeboden hulp, pépe !

Neen Pépe. Toetsen haperen niet -heb deze gecontroleerd.
Dus zodra ik Picasa open worden de mappen gekopieerd en dat zijn er na al die jaren, heel wat.
Als ik "mijn " Picasa open worden al mijn mappen automatisch gekopieerd.
Dus staan al deze mappen dubbel.....
Wat zou de oorzaak daarvan zijn ?
Iets verkeerd ingesteld ? (kheb wel al jaren geen probleem mee gehad)
betreft : Picasa 3
de laatste maanden is er toch het één en ander veranderd bij bloggen.be, dan in de negatieve zin. na bijna 3 jaar zeer tevereden geweest te zijn , zijn er de laatste maanden talrijke problemen met het opladen van foto's. Eerst werd het probleem opgelost na tussenkomst van de webmaster, doch de laats...
reeds 14 dagen wordt het probleem van de verdwenen foto's onderzocht, doch tot op heden zonder oplossing .....

www.bloggen.be/rodeden
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!