Ik beheer zelf een aantal blogs die aan elkaar gekoppeld zijn. Eén ervan is een verenigingsblog. Omdat één en ander wat druk wordt, had ik graag aan anderen binnen de vereniging gevraagd om mij wat te helpen met het bijhouden van dit blog. Mij lijkt het het makkelijkst om de inloggegevens van dit bl...

Yep, Probleem dus nog nie opgelost, wahant, dà had ik eerst gelezen. Alleen werkt gewoon da knopke van 'kopiëren uit word' nie eens. Dus: als ik tekst rechtstreeks intik, dan kan ik die niet selecteren om er iets aan te veranderen en wanneer ik tekst in word intik dan kan ik die niet gekopieerd krij...

Hoi Swake, Alvast bedankt voor de tip. Ik had idd net een nieuwe browser geïnstalleerd. Probleem is alleen dat ik de tekst niet alleen niet gepost krijg, maar dat hij gewoon niet herkent wordt. Wanneer ik tekst ingeef, kan ik die niet selecteren om bv het lettertype of de kleur te wijzigen. Kan ik d...
Hoi Pépé, Ik krijg vandaag niets op mijn blog gezet. Wanneer ik iets intyp wordt dit niet herkend. Ik kan de ingetypte tekst ook niet selecteren + wanneer ik het vakje 'html' aanklik om te kijken of mijn tekst er staat, opent dit niet. Wat kan hiervan het probleem zijn? Is dit een tijdelijk algemeen...
Hoi Pépé, Sinds kort heb ik een nieuwe versie van MSWord ter beschikking. IK zie dat ik via die weg blogberichten kan aanmaken en ze dan zo op mijn blog kan zetten. Hierbij moet ik de 1e keer echter mijn blogprovider doorgeven en via de helplijn zie ik dat ik daarvoor ook de post-URL en de API nodig...

hoi,

Het begint al een beetje te lukken. Heb nu de wolkjesachtergrond die ik wou, maar kan je me ook vertellen hoe ik weet welke codes de verschillende kleuren hebben? Waar vind ik dat?
Hoi Pépé,

Kan ik op een makkelijke manier de kleur van mijn blog veranderen?
Ik had graag vooral de kleur van de zijkolommen en van de band waar de titel in staat veranderd.
Waar en hoe vind ik dit?

Mercikes,

Waauw!

Da was al heel verhelderend en helemaal gelukt.
Maar als ik dan eindelijk iets ken, wil ik natuurlijk alleen maar meer :D
Dus...

Is het ook mogelijk om een button te linken aan een pdf-file van op je harde schijf?

Ik plak er nog maar ineens een vraagje aan vast:

Wanneer ik op mijn eigen link naar de geuploade pdf-file klik, kom ik eerst op de site van mediafire terecht.
Is het ook mogelijk om dan direct de pdf-file te zien te krijgen?

Of komt dit mss enkel omdat ik zelf nog ingelogd ben?

THNX
Hoi,

Ik heb een pdf-file geupload naar een internetadres. Nu had ik de link daarnaartoe graag achter een knop gestoken (kwestie van alles ook een beetje netjes en mooi te houden)

Kan iemand mij vertellen hoe je zoiets doet?

THNX,
Hoi, Ik ben nieuw hier. Vergeef me dus als mijn vraag al es gesteld zou zijn :D Ik zie op sommige blogs dat mensen foto's invoegen in een bericht en hun tekst náást die foto zetten. Mij lukt dit niet. Wanneer ik een nieuw bericht maak, kan ik er enkel foto's onder of boven zetten. Kan je mij effen e...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!