L.S., De laatste tijd verneem ik regelmatig van diverse bloggers dat ze 'ontevreden' zijn over het uitzicht van Blogs; voornamelijk dan de verouderde templates en de mogelijkheden om daar zelf een 'moderne' lay-out aan te geven. "Het wordt hoge tijd dat de uitzichten van bloggen gemoderniseerd ...
Beste mensen, Wonder boven wonder...mijn E-mail-adres wordt juist vermeld als ik een reactie wil plaatsen op een ander blog! Ik heb nochtans niets meer in die richting ondernomen... Ofwel heeft het zichzelf gecorrigeerd ofzo, ... ofwel verdenk ik jullie ervan met een aantal magische computerspreuken...
Kan je me even uitleggen hoe ik een 'printscreen' moet maken, en dat in dit kader plakken?
Ik ben nog een beetje een 'digibeetje'....
Alvast merci
Beste mensen, hier ben ik dan weer met een antwoordje.
Het maakt geen verschil uit of ik" persoonlijke gegevens onthouden "aanvink of niet. Ik krijg ggen foutmeldingen.
Doe je nog mee om dit 'raadselke' op te lossen?

Beste groeten, Nagolore
Beste,

Jouw voorstel tot oplossing gevolgd en...geen resultaat.
Maar 't is geen ramp hoor, ik blijf het wel manueel corrigeren.
Alvast hartelijk bedankt voor de inzet.

Grts, Nagolore
Beste, Hier ben ik weer; ik vind het erg spijtig je te storen, maar ....het is om je even het volgende mede te delen: Ik heb daarstraks mijn laptop uitgezet (enkele uren). Nu ik hem weer heb opgestart en eens ging kijken naar ...(zie vorige berichtjes)...merkte ik op dat het probleem blijkbaar hetze...
Pepe,
Bedankt voor de toelichting; ik zal ze 'toepassen'
Grts.
Beste, Stap 1, deleten adres, had ik al eens uitgevoerd. Ik heb dat geen tweede keer gedaan. Wat ik wel onmiddellijk deed, is het opvragen van wachtwoord. Dit kreeg ik prompt toegezonden. Niets verkeerds dus. EN... als ik nu naar andere blogs ga en daar reacties wil plaatsen, blijven de vakjes boven...
Ik heb de stappen die je voorstelde uitgevoerd en heb dan gekeken op andere blogs om te controleren of er verschil was. Spijtig genoeg blijft het 'verkeerde' e-mail-adres verschijnen.
Andere mogelijkheid ?

Tòch alvast bedankt,
vriendelijke groeten
Als ik een ander blog bezoek en daar een reactie wil plaatsen of als ik een e-mail-bericht naar de eigenaar v/h blog wil verzenden, dan verschijnt mijn e-mailadres automatisch als volgt: Nagolore@skynetbe, terwijl dit nagolore@skynet.be moet zijn. Bij het verzenden krijg ik dus eerst steeds een fout...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!