véél beter!

je moet in je eerste kolom(links)onderaan je pagina die counter weghalen(van onestat) want hij zorgt ervoor dat je linkerkolom veel te breed is!
probeer maar,je zal wel zien!

sommigen??De meesten zal je bedoelen zeker,best in de html code iets veranderen en zorgen dat de middenkolom kleiner wordt!
Hoe dat juist moet moet je hier maar eens vragen!
Carl
Heb de beheerder van deze blog gemaild maar hij doet lekker verder zonder reactie. Nu is het zo dat mijn mediablog ook gemaakt wordt door berichten te halen van een 20-tal andere websites uit binnen-en buitenland.Op al die tijd dat ik dit doe heb ik één negatieve reactie gehad van een vlaamse medias...
Beste bloggers, wat me meer en meer opvalt is dat er bepaalde"bloggers" zijn die blijkbaar gewoon de inhoud overnemen van een aantal blogs en zelf niets ondernemen. Dit is een prachtig voorbeeld van hoe het niet zou mogen : http://www.bloggen.be/radionieuwtjes Deze man haalt zijn inspirati...

Dit is dan ook de eerste keer dat ik een deftig antwoord krijg hé.En het is niet zo dat ik die toplijsten superbelangrijk vind maar als ze niet de echte rangschikking geven dan kan je ze beter afschaffen.Enfin,bedankt voor je antwoord en ik zie welwanneer het in orde komt.Case closed!
Bloggen is goed en bloggen evolueert mee,ja tot je klachten hebt!Zit al weken te melden dat ik niet in de top 1000 voorkom van populaire blogs,heb rond de 300 bezoekers per dag,maar denk je dat mijn blog in de toplijsten staat,neen dus.Zelfs als ik een bericht toevoeg kom ik niet meer in de lijst te...
Dit heb ik al gepost in een andere rubriek maar omdat er niets aan gedaan wordt doe ik dat hier ook even.Sinds gisteren(7/01/08 ) verschijnt mijn blog niet meer in de lijst met laatst aangepaste blogs.Mijn blog die meestal net buiten de top 10 staat in de rangschikking is nu zelfs niet meer in de to...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!