Heb nu een ander probleem met mijn blog : eddys_painted_figures
Ik heb vandaag twee artikels bijgezet, maar de foto's laden niet. Als ik ze terug wil verwijderen is er een time out en lukt dit niet.
Na laden van deze artikels, kan ik ook de voorgaande artikels niet meer zien.
Hallo Pépe,

Ik dacht dat ze bij jullie iets hadden gedaan, vermits er plots geen probleem meer was.

Groetjes, Eddy
Probleem opgelost!
Hartelijk dank,
Eddy
Al mijn oudere artikels van 2011 en ouder (allemaal), zijn plots de foto's niet meer aanklikbaar ter vergroting.
Wat is de reden hiervoor? Dit heeft altijd perfect gewerkt.
Mijn blog is : eddys_painted_figures
Dat was het !
Ik kan weer werken in mijn blog.

Hartelijk dank om het probleem op te lossen !
Groetjes,
Eddy
Ik heb firefox, google chrome, en internet explorer al geprobeerd, en tevens twee andere computers, niets lukt.
Wat ik ook doe, ik kan nog steeds niet inloggen, wat ik ook doe, zelfs inloggen op twee andere PC's. lukt niet. Heb mijn inloggegevens en paswoord opgevraagd, en gekopieerd om in te loggen, maar zonder enig resultaat. Mijn blog is : eddys_painted_figures Kan mij dan echt niemand helpen ? Zou graag m...
Hallo, ik kan sedert bijna een week niet meer inloggen op mijn blog. Ik heb alle cookies gewist met cc cleaner, en heb op twee andere pc's geprobeerd in te loggen, maar telkens met de melding dat één van mijn inloggegevens niet juist zijn, terwijl ik zeker weet dat dit wel zo is. Ik plaats iedere ma...
Hallo iedereen,

Probleem opgelost !

Na onophoudelijk proberen (anderhalf uur) is het uiteindelijk toch gelukt, zonder dat ik iets speciaals of anders heb gedaan !

Maar ben gelukkig, en t'is dat wat telt,

Groetjes,

Eddy.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en heb geprobeerd om een Blog aan te maken, maar het is met proberen gebleven, vrees ik. Telkens men mij vraagt om de veiligheidscode over te nemen, wat ik exact doe, krijg ik op de volgende pagina als antwoord dat ik niet hetzelfde heb overgetypt, terwijl ik goed w...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!