Hallo,
Voor mijn dochter ben ik op zoek naar een 'oud' boek, genaamd: zweefvliegen deel II, thermiekvliegen, uitgegeven in België.
Kan iemand haar daarmee helpen?
Hartelijk dank alvast!!
Groeten, Zeemansvrouw
(van: www.bloggen.be/verhalenvaneenzeemansvrouw )

Hallo DMEK1960, weet je wel zeker, dat je die datum goed ingevoerd hebt? Mij overkwam het ook eens een keer en toen stond het op een heel andere plek dan dat ik bedoeld had op mijn blog! Het was net bij een wisseling van de maand.... Waar ik wel van baal, is dat als ik een nieuwe internetpagina open...

Goh, wat een leuk onderwerp! (ook leuk om op deze manier op elkaars blog terecht te komen!) Mijn hobby? bloggen, natuurlijk, héél vaak! nieuws googlen over de scheepvaart schilderen (pas 3 maanden les op een kunstacademie) en dan nog lezen, telefoneren :wink: en Tiffany (glasbewerking) Groeten! Maria

Het is inmiddels na de 5e keer gelukt. Misschien was het druk op het net.

Groetjes, zeemansvrouw
Goedemorgen webmaster of iemand anders die me kan helpen,

Ik probeer de volgorde te veranderen van mijn linkerkolom, maar het duurt telkens zó lang, dat de pagina vervolgens terugvalt op een Error..

Ligt het aan mij, of is er wat anders aan de hand?

Groetjes, Zeemansvrouw
Ik kreeg een mail: Vanaf uw blog http://www.bloggen.be/verhalenvaneenzeemansvrouw heeft een bezoeker u een interessant adres doorgegeven: http:// Met vriendelijke groeten, http://www.bloggen.be Heeft u die gestuurd, of is er wat raars aan de hand? Er stond niets achter http:// Sorry voor de rare vra...

Ah, nu begrijp ik het! Bedankt voor de moeite!
Groetjes, zeemansvrouw

Hallo Pépe,
Hartelijk dank voor de geruststelling!
Begrijp ik het goed, dat dit soort reclame pas verschijnt als iemand anders de 'brontekst' aanklikt?
Ik snap (totaal andigibeet, hè) niet zo goed, wat u met 'label' bedoelt....

Groetjes, zeemansvrouw
Hallo blogosfeer, Ik ben al een tijdje aan het bloggen en heb er veel plezier in. Wat me nog nooit is overkomen, is dat er IN een berichtje van mij ineens reclame verschijnt! Toen ik weer in de brontekst zat, bleek ineens dat het volgende was toegevoegd (zie onderstaande)! Kan dat zomaar, of heb ik ...

Jaa! [quote="Motte"]link gezet naar blogtips en -trics bij mijn favorieten
[/quote]
Dat heb ik ook gedaan en ik wilde de moderator hartelijk bedanken!!!
Smak!

Groetjes, zeemansvrouw
Hai! Deze digibeet is volledig nieuw in bloggenland.... en dat maakt het niet altijd even gemakkelijk. Het is voor mij moeilijk om uw berichten terug te lezen, omdat ik veel termen niet snap. Nu heb ik een (vrij standaard) blog gemaakt en zou het leuk vinden om hem op te leuken. Ik heb al wel een Si...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!