Mocht ook deze info misschien mee naar een oplossing voor deze foutmelding kunnen leiden:
https://www.bloggen.be/grote_heide/ bijvoorbeeld is één mijn andere, al veel langer bestaande bloggen-websites.
Steeds erg tevreden over geweest. Maar nog een bloggen-website bij creëren, lukt me dus niet (meer).
Ik kamp met hetzelfde probleem dat mevrouw aanhaalde. Voor mijn reeds bestaande bloggen.be-pagina's ken ik het wachtwoord vanzelfsprekend en kan nog steeds inloggen op elk van die eigen bloggen-pagina's, daar wijzigingen in aanbrengen of berichten aan toevoegen etc. U antwoordde haar dat die errorme...
Beste, waarop concreet slaat de foutmelding "FOUT voor site-eigenaar. Ongeldig domein voor sitesleutel", rechts onderaan het scherm zichtbaar bij poging een bijkomende Bloggen.be-pagina aan te maken? Onmogelijk om verder dan de eerste stap of pagina te geraken voor het creëren van een bijk...

Bedankt voor je tip, Danny!: Ik schakelde gisteren over naar Internet Explorer 8, en probeerde zo het één en ander met tabellen uit. Maar het probleem van de html-tekst die verschijnt als je in het bericht wil wijzigen, blijft, hoor.
Bij mij toch, in elk geval.

Vervelend...
Bedankt voor jouw reactie, DMEK zal ik maar zeggen :).

Denk dat ik met die tabellen zal ophouden want ik heb het probleem al meerdere dagen aan een stuk voor.

Met teksten in tabellen kom ik inderdaad ook verrassingen tegen.

Inderdaad wat vreemd allemaal...

See you!
Hallo, Om het vooruitlopen van tekstmatriaal tegenover het bijhorend beeldmateriaal te voorkomen, ben ik nu aan het experimenteren met berichten die ik in een tabel met twee kolommen giet. De tabel maak ik aan door de "editor" op "nieuwe" te zetten. Ik geef de tabel het aantal ri...

Mijn foto's heb ik inderdaad allemaal op 450 pixels breedte gezet. Daar kan ik me ook niet in vergissen: als ik een bredere foto plaats, zie ik bij al de overige foto's plots een breed donkergroen vlak verschijnen. Als ik ze te klein plaats, is datzelfde effect zichtbaar bij die verkeerde, te kleine...
Hallo Pépé, Goed voorstel van jou: Ik mailde mijn kennissen met de vraag mijn blog http://www.bloggen.be/grote_heide eens te bekijken, en te laten weten of zij verspringingen tussen tekst en beeld opmerkten. Blijkt dat mensen die een krachtigere computer en/of een groter scherm hebben, de bredere te...
Dankjewel, Pépé, Zelf merk ik op mijn computer echter nog steeds die grote verspringing op. Nu werk ik wel met een nieuw besturingssysteem: Windows XP Professional. Kan dat het verschijnsel mee verklaren? Standaard staat Windows Internet Explorer ingesteld, maar omdat ik je berichtje over Google Chr...
Beste, Eerder mailde ik u reeds in verband met de plotse verbreding van de tekstkolom van mijn blog: http://www.bloggen.be/grote_heide. Toen was de oorzaak een advertentiebalkje (ads door Google) dat plots onder mijn tekstbalk verscheen. De hele tekstkolom kreeg automatisch plots de breedte van het ...
Een ongelooflijk dikke merci, Pépé: Een hele opluchting mijn oude vertrouwde blog terug te zien! Mensen moeten het gemakkelijk hebben als ze een site bezoeken, weet ik uit eigen ervaring :). Als ikzelf al moet scrollen voordat ik kan beginnen lezen, haak ikzelf ook snel af. Mijn oprechte dank dus vo...
Hallo, Pépé, Ondertussen is het oorspronkelijk witte reclameblokje onderaan mijn tekstkolom een reclame voor 2de hands.be geworden. Mijn oorspronkelijke tekstkolom had ongeveer de breedte van het blauwe vlak van dat reclameblokje. Kan het witte gedeelte er voor mijn blog afgeknipt worden, of kan and...
Hallo Pépé, Er is na 6 juni inderdaad nóg iets toegevoegd aan mijn blog, maar niet door mezelf: Helemaal onderaan mijn tekstkolom zal je merken dat er tot mijn eigen verwondering nóg een advertentieblokje "ads door Google" staat. Mijn tekstblok is nu dus even breed geworden als de breedte ...

Pépé, Bestaat de mogelijkheid om jullie technisch team eens naar mijn ontwerpcodes te laten kijken, om te zien of via die codes de tekstkolom terug versmald kan worden? Want ik had tot voor kort een mooie vrije marge links van de tekst en een even brede marge rechts van de foto's, en de twee kolomen...

Hallo Pépé, Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat de advertentieruimte het gratis bloggen mee mogelijk maakt, en ik heb mijn blog ook nooit anders gekend dan met dat advertentiestrookje bovenaan. Dus daar heb ik geenszins moeite mee. Maar die plotse verbreding van de tekstkolom vind ik zeer vreemd...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!