Bedankt iedereen voor de vele reacties. Mijn 2 problemen zijn hier door opgelost.
thnx

mijn archief is ingesteld per jaar dus dat zal het niet zijn.
Hoe kan ik die link rechtzetten ?

grtz
Hallo, als ik het adres van mijn blog ingeef, krijg ik een lege pagina waarop staat dat er geen nieuwe berichten zijn.Nochtans komt er bijna dagelijks iets op.
na iets bijgeplaatst te hebben lukt het wel.
Je kon er ook geraken via pijl naar links (archief ).
Wie weet hoe dat kan komen.

Bedankt

Bedankt voor de reacties. Het is ondertussen opgelost. Enkele keren aan en afgelegd en plots was alles weer normaal.

bedankt



html:www.debriekskes.bloggen.be
als ik mijn pc opstart verschijnt na enkele sec. een pagina van american megatrends.Er staat daar een en ander op maar ook: CMOS Battery low CMOS date/time not set Bij f1 drukken naar scherm CMOS SETUP UTILITY F2 OPSTARTEN MET FOUT ERIN (GEEN TIJD EN DATUM) wie weet raad ? Dank bij voorbaat ! http:/...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!