Hoi dan vraag ik mij toch af hoe het zit als je bijv. voor het eerst op een nieuwe site komt, dan komt er een berichtje van welkom voor de eerste keer, en als je voor de tweede keer komt zie je het berichtje je bent al een keer geweest welkom. ik veronderstel dat de bouwer van de site dat zelf zo k...

Hoi iedereen, maar hoe zit het dan met de page vieuw.? Dus stel je heb 79 pagevieuw en 30 unieke bezoekers. dan heb je heb ik altijd gedacht 49 mensen die niet meer worden getelt, omdat die al een keer zijn geweest en 30 nieuwe bezoekers die nog nooit zijn geweest. nee dus: er zijn geen 49 extra me...

toch wel hoor pépé, ik ben telkens een unieke bezoeker. Je kan dat snel zien als je bv. om vijf na twaalf 's nachts zelf een bezoekje brengt aan je blog: dan ben je de eerste bezoeker van die dag. Je zou het ook eens kunnen afspreken met iemand die al vaker op je blog is geweest om allebei erop te g...
al langer vroeg ik me af hoeveel écht unieke bezoekers ik over de volledige tijdspanne van het bestaan van mijn blog had gehad. Het item 'totaal aantal unieke bezoekers', is een optelsom van unieke bezoekers per dag, dus als ik zelf elke dag kom kijken, tel ik telkens opnieuw mee, hetzelfde met mijn...

ik was met volle moed hieraan begonnen en toen gaf die op het laatste de html code die ik op mijn webpagina moest inschrijven. En toen panikeerde ik: hoe, waar, wat? in een tekstkader toch niet? of toch niet ergens daar bij personaliseren in een venstertje? Dus heb ik maar snel weer afgesloten... ik...
een héél algemeen vraagje, ik dacht dat de teller een optelsom was van alle unieke bezoekers op één dag, wat ook vrij logisch zou zijn. Nu merk ik echter dat elke pageview, ook die van mezelf wordt opgeteld. Meer nog: bij elke refresh gaat die de lucht in, je kan dat makkelijk vaststellen wanneer je...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!