Hallo ursula, Gaat het hier over reclame boven de titel van uw blog en onderaan uw blog ? Die kan je niet verwijderen, bloggen.be is gratis en van ergens moet er geld in het laatje komen om dit te kunnen onderhouden. Pépe Hallo pépe. Ja dat begrijp ik ook wel dat zij de reclame rondom te blog mogen...
[b]Iemand heeft zonder mijn toestemming gewoon reclame op mijn blog geplaatst. Ik begrijp niet hoe dat kan, dat iemand zonder mijn inloggegevens onder al mijn blogs reclame kan plaatsen? Hoe kan ik dat verwijderen? Het lukt me niet om het te verwijderen. Kunt u me helpen a.u.b.
hartelijk groet ursula[/b]

Ik heb een internet exploier,als ik het goed heb geschreven :oops:

Nou dat is vreemd en als het misschien aan de browser ligt, is er dan misschien een oplossing voor???
En dan heb ik nog een laatste vraag, hoe kan ik mijn profiel (mijn foto) veranderen. het is al 2 jaar oud en zie er weer wat ouder uit :wink:
als vast mijn dank voor al die moeite
groetjes Ursula
Hallo Misschien kan iemand mij helpen, hoor van verschillende mensen dat ze mijn blog niet kunnen openen, ook bij mij lukt het niet. Het komt eerst een venstertje, waar staat dat het niet open kan en dan klik ik op ok en dan komt van de internet browser een bericht dat het misschien niet met de inte...

Bedankt Pepe. Ik zie dat het gelukt is. Weet jij misschien hoe ik erachter kan komen, wat voor een Internet Explorer ik heb? Ik heb er geen flau idee.Weet je wat ik raar vind? Heb jou test in de gastenboek verwijdert en het staat nog steeds in het gastenboek, hoe moet ik het eruit krijgen. Ik deed o...
Hallo!
Weer met mij. Had van daag van iemand een mail gehad en ze schreef, dat het haar niet lukte om in het gastenboek een berichtje achter te laten,ondanks dat ze die nummer goed ingegeven heb. zelf heb ik het ook geprobeert en het lukte ook niet. Wat te doen???
groetjes Ursula
Mensen mailen mij, omdat mijn blog niet open kan, ik zelfs krijg het ook niet open. wie kan mij helpen?
groetjes Ursula

ook voor deze goede tip mijn dank. men is nooit uitgeleerd.
ik zal alles rustig door lezen.
groetjes Ursula

Jonge jonge, als ik jullie niet had :wink:
zo blijf ik maar leren.
zo als altijd mijn dank toe gestuurd.
Tja, meestal is het zo, als je iemand een vinger reikt, dan pakt man de hele hand :roll: . Ben nu op de smaak gekomen, met al die nuttige tips van jullie en ik heb er weer een nodig. :oops: mijn zoon van 9 jaar heeft een mp3 speler gehad en hij en ik weten niet, hoe we van de computer muziek kunnen ...

Bedankt,Pepe voor de goede tip.
groetjes ursula

Heej Hallo! :?
we gaan toch nou niet bekvechten,he? :cry:
Het zijn toch allemaal goede bedoelingen, duuuuuus niet boos worden op elkaar, er is al genoeg boosheid en haat op deze arde.
vrede toegewenst
Ursula

goede morgen! bedankt voor de 2 nuttige berichtjes. Ik verwacht deze week, mijn oudste zoon en misschien kan hij dan in kontakt komen met Norton en als het niets uithaalt, dan moet hij mij maar helpen met die andere antivirus programma, want als alles in het engels is, dan word het voor mij een ramp...

hallo bedankt voor alle antworden. Ik zelfs heb een Norton Symantec Security en had het afgelopen Maart gekocht, dat voor een jaar geldig zou zijn en nu zie ik dat er nog maar 32 dagen op staat en dat de abbonemet afgelopen is. Als dat zo is, wil ik er van af, ondanks dat het een goede anti virus sy...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!