Hoi, ik maak m'n blog aan via HTML die ik dan invoer bij INSTELLINGEN en opsla bij ONDERTEKST VOOR BLOG. na dat ik een gastenboek wou inporteren kon ik niks meer doen bij instellignen.... Ik kan geen veranderingen meer aanbrengen, echt helemaal niks meer. Is hier iemand die dit kan verhelpen? Heb al...

heel handig!! thankx dmek :D

owja ok :oops: :lol:

welkom kim. geef de link van je blog eens

mvg Ivanos
wie weet wat dit betekend. Stond er ineens op. MVG Ivanos STATISTIEKEN VANDAAG Aantal pageviews vandaag tot nu toe: 4 Aantal bezoekers vandaag tot nu toe: 1 Aantal pageviews laatste uur (sinds 23:00u): 6 Aantal bezoekers laatste uur (sinds 23:00u): 2 Verwacht aantal pageviews voor vandaag: Warning: ...

Mijn hobby is [b]scooterracen[/b]

Ik rijd endurance races van 2uur. Het is zeer leuk en betaalbaar. :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!