Pepe, Ontzettend bedankt, ik kwam er niet uit bij de beschrijving van Photobucket. Inderdaad had ik eergisteren een aantal foto,s daar verwijderd, en ik schrok me rot, ook op mijn blog en op 50+ site waren ze verdwenen. En nu krijg ik van hun te horen dat de foto,s er maar een maand op mogen staan(b...
Goedenavond, Kunt U mij zeggen hoelang en hoeveel foto,s ik op kan slaan bij Photobucket. Er staat 1 gigabite, en blijven deze foto,s daar onbeperkt staan voor gebruik. Ik was vanmiddag zo stom om er een paar te verwijderen i.vb. met eventuele ruimte op die site. Maar dat houdt dus in dat ze ook van...

Hallo, Mijn hobby,s zijn: Fotograferen, daar ben ik nog niet zo lang mee bezig, Vissen, zomers zit ik in Zeeland, waar mijn man en ik veel vissen, Postzegels sparen, diverse landen. En nu werken aan mijn blog, waar ik nu 9 dagen mee bezig ben, en waar ik nog een hoop moet leren. Vroeger heb ik veel ...
Hallo Pepe,
Mijn dank is oneindig, het is weer gelukt!!!!!! :D
hartelijke groeten redone
Hallo,
Misschien ben ik lastig, maar ik wil graag een klein fotootje met de verwijzing naar mijn blog. Ik kom er niet uit. Nu schrijf ik iedere keer mijn adres in het gastenboek maar dat is niet zo leuk. Wie kan mij helpen??
Alvast bedankt
redone
Pepe, hardstikke bedankt het is gelukt. Het was ff zoeken maar de eerste grote foto,s staan er op. :D
groeten redone
http://www.bloggen.be/redone
Hallo Pepe en Legolas, bedankt voor jullie reaktie. Helaas kom ik niet verder dan foto,os verkleind op het blog te zetten, Ik ben ook een redelijke digibeet. Ik zie op verschillende blogs zulke mooie grote foto,s en ik heb werkelijk geen idee hoe dat moet.
groeten redone :shock:
Hallo allemaal, ik ben hier voor het eerst. Ik heb een blog geopend, voor foto,s. Nu kan ik alleen maar klein formaatfoto,s hier plaatsen, terwijl ik bij andere blogs mooie grote foto,s zie. Hoe doe ik dat????? Ik moet ze nu zo ver verkleinen, en dat vind ik zonde.Zie bloggen.be/redone. Alvast bedan...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!