Geen van alle instellingen voldoet.....Pepe!

http://www.bloggen.be/dmek1960/

Spijtig Pepe, Ik heb uw raad al op alle browsers geprobeerd en ik kan alles ingeven, bewerken en opmaken, maar bij het lanceren van het bericht, maakt die editor zich gewoon LEEG en er is niks geplaatst. Zoals je weet ben ik een dagelijks gebruiker van mijn blog, dus ik was genoodzaakt (omwille van ...

Ja, wij hebben daar ook al eens over nagedacht.
Maar tusen "denken" en "doen" is toch nog een verschil eh?

Ik verloor mijn werk nu pas op 52 jarige leeftijd.
Dus, dan denk je soms wel eens...

Moeten we het roer nu omgooien of niet?

Spijtig....we zijn ondertussen 2 maand verder en kan geen enkel bericht plaatsen. Wel ingeven... De opmaak is al raar en het plaatsen wordt terug een nieuwe lege tekskader. Gelukkig is er momenteel Facebook. Ik zal dus mijn blog maar laten voor wat het is? Of zijn er nog eenvoudig werkende zaken.......

Bedankt Pepe!

zullen we proberen.... :-)
Ik ben een Google fanaat en gebruik alle tools zowat die Google aanbiedt. Maar Google lanceerde onlangs Google+, de tegenhanger van Facebook, zullen we maar zeggen. Wie Gmail gebruikt om te mailen, kan heel gemakkelijk Google+ gebruiken als social netwerk. Maar Facebook (gebruik ik ook natuurlijk) h...

Het is een pracht van een forum, maar ik denk dat het het meest gebruikt wordt op de moment dat er met hun blog iets mis is en/of men hierover iets wil vragen of opgelost zien.

In de nieuwe editor Pepe.
Enkele dagen geleden wilde ik nog eens een berichtje posten en terwijl dit niks nieuws is, kreeg ik de opmerking: "U hebt geen bericht ingegeven.". Straf, want ik geef alles in..... Ik dacht: "misschien even wat serverwerken, ik zal wat wachten", maar nu (enkele dagen later) is h...

Ja, tis een (pril) begin, maar door ECHT te beleggen ga je 2 broden per dag eten, met "dubbel" beleg (naar keuze) en je HEBT GEEN NOOD om mensen hun beleg vantussen hun eigen boterham te halen hoor. Helemaal niet!!!

Groetjes Troubledboy

ONGEVEER EEN JAAR later...

Ik lees precies zoveel niet meer???

Hangt af van mailprogramma tot mailprogramma.

Maar meestal kan je via INSTELLINGEN of OPties een elektronisch handtekening EERST AANMAKEN..... en dan invoegen in je mailinstellingen.

Zo wordt het automatisch aan elke mail en/of elke RE-mail gelinkt.

Een laat antwoord.

aparte bladen kan je aanmaken met "Google sites."
Je logt in...
Maakt zoveel pagina's aan als je wil en linkt ze met je blog, via een"lijst met links."

Ik had rond die tijd precies ook een klein probleempje.
Zou nu opgelost moeten zijn. (bij mij toch...hoor!) :lol:
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!