Dag Peter,
Bedankt voor uw mail. Ik zelf heb geen ervaring met webgrabbers. Ik keek even rond op internet en blijkbaar bestaan er verschillende programma's maar ik ken niemand die daar ervaring mee heeft.
Groeten
N Lancksweerd
Beste,
betreft : www.bloggen.be/art4you
Is het mogelijk om een volledige kopie van mijn blog te maken. Ik dacht dat bij het maken van een reserve kopie niet alles wordt weergegeven. Bovendien is dit een SEN bestand dat ik blijkbaar niet kan openen.
Alvast bedankt
N Lancksweerd
Hello,
bedankt voor de info. Nog een vraagje : Hoe maak ik best een volledige copie van mijn blog ? Ik dacht dat het systeem van de reservecopie niet alles weergeeft. Is er een mogelijkheid via een download ?
Alvast bedankt
N Lancksweerd
Goede morgen , Bedankt voor uw mail. Ook bij mij werkt mijn blog terug. (http://www.bloggen.be/art4you).Nogmaals bedankt voor uw tussenkomst. Wat was er uiteindelijk fout gelopen en wie het je daarvoor kunnen contacteren ? Kan er iets gedaan worden om dit in de toekomst te vermijden ? Vriendelijke g...
Beste betreft : http://www.bloggen.be/art4you KAN IEMAND MIJ HELPEN AUB Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen in mijn blog. Ik krijg telkens de mededeling : " Forbidden. You don't have permission to access this resource" . Als ik bij het in typen van de url wil inloggen verdwijnt ...
tav PEPE Beste, vandaag nogmaals geprobeerd via "opslaan als " en daarna terugplaatsen maar het lukt blijkbaar niet. Trouwens volgens mij zijn er een 30 tal die niet kunnen geopend worden.. Zelfs moest dit lukken blijft dit een hele klus en vraag ik me af of er geen mogelijkheid bestaat om...
TAV Pepe

Beste

heb geprobeerd door rechts te klikken , afbeelding opslaan als , en dan via wijzigen ze opnieuw te plaatsen..Spijtig maar dit lukt niet.
Kan u dit toch nog eens nakijken aub.
Alvast bedankt
( blog : www.bloggen.be/art4you)
Noel Lancksweerd
TAV Pepe Beste, vandaag een nieuwe aquarel geplaatst en die kan inderdaad worden vergroot. Weet U hoe het komt dat die blijkbaar van voor 15/09 niet meer kunnen worden vergroot ? Aan mijn pc werden geen veranderingen gedaan. mijn blog is : http://www.bloggen.be/art4you Bedankt voor uw tussenkomst No...
Mijn site is :www.bloggen.be/art4you
Beste, sinds enige tijd kan ik mijn aquarellen niet meer vergroten door op te klikken. Als browser gebruik ik internet explorer 11 maar ook met Firefox of google chrome werkt het niet meer. Ook op andere pc werkt het niet meer. Zou er iets veranderd zijn in jullie programma ? Zou het iets te maken k...
Goede morgen;
heb verschillende browsers geprobeerd en ook op verschillende pc maar probleem nog niet opgelost.
Zou het iets met de koppelingen kunnen te maken hebben ? Indien dit zo zou zijn, hoe kunnen dan eventueel " verouderde "koppelingen terug actief worden gemaakt ?
N Lancksweerd
TAV PEPE
Beste,
Betreft : kan mijn aquarellen niet meer vergroten door op te klikken

Al enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ?
Alvast bedankt voor uw antwoord
N Lancksweerd
TAV Pepe Betreft : kan aquerellen niet meer vergroten door op te klikken De browser die ik gebruik is internet explorer 11. Maar ook met google chrome werkt het niet meer. Blijkbaar gaart fierefox ook niet vermist ik de melding krijg dat het over een onbeveiligde site zou gaan. Kan u dit nog eens na...
TAV PEPE
ik gebruik meestal bing. maar ook met google lukt het niet. Blijkbaar lukt het voor de recentere aquarellen wel. Tot voor kort ging het perfect met bing.
Bedankt voor uw help
Noel Lancksweerd
Beste,
vroeger kon ik mijn aquarellen, die op mijn blog staan, vergroten door erop te klikken. Dit gaat blijkbaar niet meer.
Kan u dit eens nakijken aub.
N Lancksweerd
blog: www.bloggen.be/art4you
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!