Beste renic,
Er zijn problemen en zeker met de e.
Moderator Pépe heeft de webmaster er van op de hoogte gebracht.
Zodus wat geduld.
Vriendelijke groeten,
Swakke.

Xan,

Uw blog minnares is terug online.
Vrg. Swakke.

Beste Amenrehotep,

Ik heb je blog terug online geplaatst.
Nog veel succes met je blog. :wink:
Vrg. Swakke.

Beste vdkping,

Op je vraag heb ik je blog verwijderd.
Vriendelijke groeten,
Blogmaster Swakke.

Big J , Bij personaliseer Indien je de volgorde wil wijzigen dan kan je dat als volgt doen. Je ziet vooraan een aantal oplopende nummers. Wijzig deze nummers naar de volgorde zoals jij wenst. Wil je het onderste bijvoorbeeld als eerste, maak dan van dat nummer 1 en verander het andere naar de plaat...

Beste roy,

IK heb het aan de techniekers doorgegeven, zodus even geduld.
Vriendelijke groeten,
Blogmaster Swakke.

Beste rodeden,

ik heb het aan de techniekers doorgegeven, zodus even geduld.
Vriendelijke groeten,
Blogmaster Swakke.

Beste roy ,

Aangaande de foto's die nu kruisjes zijn ga ik doorgeven aan de techniekers en dan zal het wel in orde komen.
Zodus even geduld a.u.b.
Vriendelijke groeten,
Swakke.

Beste ericv, Als je meerdere blogs hebt eerst uitloggen in je blog en dan de andere inloggen. Maar het kan ook anders door je blogs te koppelen, lees hier beneden hoe je dat moet doen. Vrg. Swakke. In plaats van voor elk blog terug uit te loggen en vervolgens met je andere gegevens op je andere blo...

Beste bloggers ,

Ik ga het doorgeven aan onze webmaster , zodat de fout hersteld kan worden.
Vriendelijke groeten,
Blogmaster,
Swakke.

Beste Bloggers,

Het probleem is opgelost.
Vrg. Swakke.

Beste, Ik heb ook regelmatig reclame staan tussen de tittel en het recentste bericht. De reclame boven en onderaan vind ik ook niet erg, maar deze die er tussen staat vind ik wel heel storend. Beste klungelbeest, op het ogenblik zie ik geen reclame staan tussen je tittel en het recente bericht. Vrg...

Beste Bé , normaal zou dat wel moeten gaan , maar lees eens als je uw tekst in Word hebt geschreven : Vele maken graag eerst hun tekst in een tekstverwerker, zoals bijvoorbeeld Microsoft Word die ze zelf goed kennen of waar reeds teksten in geschreven zijn in het verleden en willen die vervolgens pl...

Beste Bé Wanneer alles leeg wordt in het formulier om een bericht toe te voegen, maar je bericht wordt niet toegevoegd; dan is er iets mis met je browser dat je gebruikt. Ondanks het toevoegen gaat je computer niets doorsturen naar ons en geeft in de plaats gewoon een leeg (oningevuld) formulier zic...

Hallo Anne van o , Inloggen in je blog Klik vervolgens op “Instellingen” met je linkermuisknop. Ga nu naar beneden tot dat je de titel ziet “Volgorde van berichten”. Hier kan je vervolgens kiezen wat je wenst. Klik op het pijltje naar onderen aan hoe je de volgorde wenst van je berichten en klik da...
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!