Beste Pepe,

De problemen met de volgende tekens ' " † bestaan nog steeds, alleen worden ze nu allemaal vervangen door vierkantjes!
Komt dit ooit nog goed?

MVG

Renic
Beste, Kruisjes vind je bij alle berichten Overlijdensakten en meestal ook bij de Huwelijksakten. Zij zijn vervangen door een vierkantje. het nieuwe probleem! Zo heb ik het aangemaakt: (één vb) … familielid en gewezen gast van Petrus den zandkoopman, nabij het kruispunt, een halve Hans Onversaagd, h...
Dag Pepe, Het probleem van 2019 is nog steeds 'een probleem'! Sinds enkele dagen worden de problemen erger. Er worden weerom tekens gewijzigd in allerlei andere tekens, waardoor de leesbaarheid van een tekst wel erg wordt bemoeilijkt. Kan dit eens worden nagekeken. Ik denk dat het gaat over deze tek...
Hallo Pépe,

Gisteren een paar maal geen problemen.
Vandaag om 00.06 u bij de eerste aanvulling weer alles weg!
Nadien lukte het weer wel.

MVG
Renic
Hallo Pépe, Tuurlijk dat ik altijd terugkeer naar het bericht via wijzigen. Deze werkwijze gebruik ik dagelijks. Heb gisteren omstreeks 23 u op al mijn blogs bewerkingen gewijzigd door aanvullingen toe te voegen, en toen verliep alles weer normaal zoals vroeger. Straks ga ik weer op de blogs werken....
Beste Pepe, Sinds gisteren wordt het moeilijk berichten te bewerken en dan op te slaan in kladversie. Inloggen lukt - bewerken lukt - opslaan als kladversie mislukt!!! Op het scherm verschijnt dan dat ik niet ingelogd ben, terug inloggen lukt - bewerking is weg, alle werk voor niets!! Het eigenaardi...
Sorry Pepe, Wellicht werkten alle linken op dat ogenblik, maar op deze moment werkt alleen de link Heist. Het probleem zit duidelijk in mijn eerste kolom. De linken Heist-Putte-Baal-Bierbeek vormen één blok. Hoe verklaar je dat er nu plaats is tussen Heist en Putte en daarna deze linken niet werken?...
Hallo Pepe,

Op dit ogenblik 14.52 u werken zelf de linken van 'Inhoud blog' niet meer bij googlechrome

MVG
Renic
Beste Pepe, Vandaag werken alle linken behalve deze <table width="175" bordercolordark="#0066cc" bgcolor="#00ffff" bordercolorlight="#00ccff" border="3"> <tbody> <tr> <td> <p align="center"><strong><a title="Klik hier" href="...
Hallo Pepe, Bij googlechrome en edge werken niet alle linken naar mijn andere blogs. De eerste link werkt, de volgende niet meer. Als ik de linken van plaats verander is het steeds de eerste link die het doet, de volgenden niet! Firefox geeft geen probleem. Hoe kan ik dit oplossen? Vele bezoekers sc...
Dag Pépe, Voorbije nacht was bloggen niet bereikbaar, waarschijnlijk wegens werkzaamheden. Deze morgen terug bereikbaar maar het overschakelen van het ene naar het andere blog lukt niet zoals vroeger. Nu moet ik telkens uitloggen en op het andere blog inloggen. Kan het terug zoals vroeger gebracht w...
Hallo Pepe,

De linker en rechterkant van de blogs zijn verdwenen!
Kan er naar gekeken worden, want nu kunnen mijn bezoekers niet meer zoeken via het archief.
MVG

Renic
http://www.bloggen.be/schriek/
Beste Pépé, Ik heb vastgesteld dat het volgende teken † (kruis) niet meer zichtbaar is voor mensen die mijn blogs raadplegen. Dit symbool is belangrijk voor mijn bezoekers, omdat het vooral genealogen zijn. Zelf werk ik op een pc windows 8.1 en Google Chrome. Daar zijn de tekens nog wel zichtbaar, m...
Hallo Pepe,

De tellers van de toplijsten, aantal bezoekers e.d. zijn sinds gisteren uitgevallen.
Gisteren slechts 5 bezoekers, vandaag 0, niettegenstaande de teller op het blog zelf wel oploopt.

MVG

Renic
http://www.bloggen.be/schriek/
Dag Pépe, Nadat photobucket mijn blogs naar de bliksem hielp, gaat nu ook Bloggen er een zooitje van maken. Wanneer ik een bericht durf wijzigen of aanvullen worden alle tekens zoals : é ° † enz... vervangen door ? in HTML en door (�) in de zichtbare tekst. Na de vele herstellingen die ik ...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!