ook bij bloggen.be/bierdinges niet inloggen, niet bekijken en van niemand een antwoordt!!!!!
groenselkes Wacho
wacho@skynet.be
ook bij mij (bloggen.be/bierdinges) werkt het al het hele weekend niet. Server plat????
hey, onmogelijk om in te loggen en zo niet kan werken en kijken op bloggen.be/bierdinges (wacho - ww: geronimo19)
Kan je dit aub herstellen of in orde brengen
groenselkes wacho
Beste, ik begrijp dit niet goed
ik plaatste een foto van Leffe Bruin op mijn blog en hij is volledig zwart
hoe kan ik dat veranderen. Dank bij voorbaat wacho
wacho@skynet.be
beste, op mijn blog bloggen.be/bierdinges maakte ik een artikel. Toen ik keek zag ik dat ik moest klikken om de foto te zien maar er kwam steeds error op. Ik maakte een nieuw item met enkel de foto en dat lukte ook niet. Ik wilde dan beide 'IPA Green Killer' verwijderen maar dat lukte ook niet, Ik z...
heb een nieuw item toegevoegd en gezien dat er geen foto's meer te zien zijn - bloggen.be/bierdinges ????
Beste ik heb momenteel geen muziekl als ik op mijn blog kijk?
Beste, is dat mogelijk de datums weg te doen boven de titel, ook mag dat onderaan (reacties vb 0) ook verdwjnen want ze kunnen mailen
dank u bij voorbaat
wacho
hoe krijg ik permanent de datum weg boven een bericht
als ik in mijn bloggen werk of kijk dan krijg ik geen muziek op mijn laptop ik kreeg wel van een bezoeker de melding van mooie muziek (die komt uit de bibliotheek) de blog is gemaakt op mijn oude PC (XP) en nu alles overgebracht naar mijn laptop (windows 7) wat moet ik doen (mijn luidsprekers werken...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!