Beste blog team, Ik heb een vraag, in februari ben ik 2 jaar op bloggen. Dus staan er ook al 2 jaar berichten op ons blog. Nu weet ik dat via instellingen de berichten 24 maanden bewaard worden. Dit heb ik ook aangevinkt. Maar nu zou ik het jammer vinden als de eerste berichten, na 2 jaar, niet meer...

Dank je wel voor een oplossing ik had al een herstelpunt gedaan, maar nu had ik er 1 gedaan van een tijd terug, 3oktober en op eens staat de cd rom speler er weer ik had ook nog de upper en lowerfilters weggehaald in het register dus wat nu de doorslag heeft gegeven.? :?:
Beste bloggers ik zit met een probleem, gisteren deed opeens mijn dvd-rw station het niet meer. Hij leest geen enkele schrijf en bij apparraat beheer krijg ik of code 19 of 41 Ik kan het apparaat niet vinden. Is hij nu kapot of is er iets anders aan de hand. Ik heb de pc van Dell nu bijna 2 jaar wie...

Welkom op bloggen.be Wel ook ik was ooit een beginneling bijna al weer 2 jaar geleden. Ik had toen ook foto's geplaatst, maar wist niet dat ik ze moest uploaden d.w.z. een adres geven, om ze te laten zien. Ik zag ze wel, maar de bezoekers zagen alleen kruisjes. Gelukkig zijn er dan altijd mensen die...

Ok dank je wel voor de informatie
Sjaco :wink:

Ok dank je wel vor de informatie, ik wacht af
:wink:

Elke keer als ik een artikel of foto wil plaatsen, krijg ik de mededeling er zijn interne problemen in het rood getypt en of het bericht wordt later geplaatst of er staat je kunt nu niets plaatsen.groet Sjaco
Klopt het, dat we momenteel geen berichten kunnen plaatsen? :?:

Inderdaad hebben mensen ook moeite om bij ons in het gastenboek te schrijven of reakties te plaatsen. Zelf heb ik het eens op een andere pc geprobeerd, en na 3 keer kon ik pas een bericht plaatsen. Inderdaad geeft de site elke keer aan de veiligheidscode is verkeerd in getypt Toch moeten we het maar...

Wat ik altijd doe, is de foto openen in paint. dan ga je naar afbeelding, klik aan in het menu uitrekken en hellen. Dan typ ik bij uitrekken /hellen 75, dan verkleint de foto zich dat doe ik daarna nog een keer en nog een keer, dus 3 x dan sla ik hem op in afbeelding op slaan in afbeeldingen en van ...

Dank je wel voor al de antwoorden ik heb gekozen voor de optie van Danny(.De scrollbar)
maar ik ben wel lastig maar de letterkleuren vindt ik wat moeilijker lezen.
kan ik de kleuren veranderen.
Alvast bedankt.
Bij deze een vraag,misschien is hij al een keer gesteld,maar toch. ik kon hem niet zo gauw vinden. (tip, misschien een zoekmachine in deze site inbouwen?) Het volgende: Ik heb van iemand een uitgebreid verhaal per mail gekregen, nu wil ik dit wel plaatsen op mijn blog, maar niet dat hele verhaal. Ho...

Op deze blog http://bloggen.be/wijzemannen kon ik niets in het gastenboek kwijt!
Sjaco
Ik wilde zojuist op een blog een berichtje achterlaten, maar kreeg dit niet voor elkaar elke keer blijkt de veiligheidscode verkeerd te zijn ingetypt, terwijl ik toch echt mijn bril op heb!! ik vindt dit jammer want ook bij ons hoor ik dat regelmatig. En ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden an...

Dat klopt ik heb na lang zoeken en vogelen een andere website klok kunnen bemachtigen die het wel doet,maar ik blijf het vreemd vinden.
Omdat ik niets had veranderd.
Sjaco :P
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!