Ik voel me een beetje een zagevrouw omdat ik dit opnieuw aankaart, maar dit probleem doet zich al voor sinds jaren: Ik kan geen links toevoegen of wijzigen in oude(re) blogberichten. Eens gepost is aanpassen onmogelijk. Dit is wel vervelend want zoals u weet verhuizen websites vaak en als ik mijn bl...
Hoi, Ik kan mijn blogje niet meer deftig bekijken sinds ik een nieuw beveiligingsprogramma heb. Ik krijg steeds deze melding: "Door uw beveiligingsinstellingen mogen websites geen ActiveX-besturingselementen gebruiken die op deze computer zijn geinstalleerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juis...

Dat is het geval met 'al' mijn links, dus ook bij de links in mijn recentste topic: http://www.bloggen.be/morganblue3/archief.php?ID=214 Links plaatsen in een nieuw topic is geen probleem, maar ik kan de link achteraf niet meer aanpassen als ik bv. de verkeerde heb gebruikt of de link achteraf is ve...
Sinds jaar en dag kan ik wel links plaatsen in blogitems, maar ik kan ze nooit achteraf bewerken of een link toevoegen aan een bestaand topic. Kan dit eens worden bekeken? Het is erg vervelend want bepaalde links 'vervallen' na een tijd of worden gewijzigd... Ik kan ze nooit aanpassen...

Hey, Ik heb de indruk dat alles nu in orde is. Ik merkte net dat ik na het posten van items, opnieuw mijn items onmiddellijk gewijzigd zie. Probleem opgelost dus. Bedankt!
Links zetten in oude items lukt nog steeds niet.
Eigenlijk gaat het helemaal niet aan het feit dat het ontsiert. Er is algemeen iets MIS met mijn blog. Dit is inmiddels de zoveelste keer dat ik het post. DE PROBLEMEN: - Ik kan blogitems posten maar als ik ze wil wijzigen, krijg ik de melding dat mijn tekst niet kan gewijzigd worden 'wegens een int...

Inderdaad! Dat is wat ik altijd krijg! Na het posten van een blogitem, na aanpassingen in personaliseren, na aanpassingen in instellingen,...

:( Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem.
Bedankt voor je moeite maar ik ondervind nog steeds problemen. Dit is nu al maanden... Mijn pc van allerlei rotzooi ontdoen helpt ook niet...

Hoi, Even hier om te zeggen dat mijn blogprobleem nog niet is opgelost. Bovendien krijg ik (en jullie vast ook!) deze melding als ik bij reacties op items ga kijken: "line 445:|debug|SELECT titel, ID FROM `WordWonderland_posts` WHERE datum <= now() ORDER BY datum DESC LIMIT 0, 15| Warning: mysql_fet...

Geen probleem. Geduld heb ik. Ik ben al lang blij dat het probleem niet bij mij ligt. Pc's kunnen het aardig 'uithangen'. :wink:
(en we hebben nu toch smilies dus 'ze doen toch hun best he' :D)

Heb je het enkel bij geografische informatie? Ik heb de laatste drie maanden (minstens) slechts een keer of twee mijn grafieken kunnen zien... bij alle informatie die er te vinden is in statistieken...

http://www.bloggen.be/MorganBlue3/statistieken.php
Hoi. Ik had een tijdje geleden heel veel problemen met items publiceren. Wijzigen ging met veel moeite, maar iets nieuws publiceren zorgde er steeds voor dat mijn pc vast liep . :( Nu heb ik eindelijk Hitman Pro kunnen installeren, de viezigheid van mijn pc kunnen halen (dus ik veronderstel dat mijn...
Inderdaad. Als je andere blog open staat, krijg je dat. Gewoon uitloggen op de ene, zoals Pépé zegt. Ik heb het ook al ondervonden.

Zeer gezonde hobby! Ik ben ook gek op allerlei planten, daarvoor niet speciaal tropische... maar ik heb wel een heuse voorkeur voor tropische vruchten: papaya, carambola, physalis, passievrucht, ananas, kokosnoot, enz... Het zijn de lekkerste en ze bevatten zoveel vitaminen!!!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!