Hallo Pepe
Het is in orde
GRZ
Vera
Sinds vanmorgend staat er geen afbeelding bij de berichtjes die ik in een gastenboek zet.
Ligt het aan mij?
VERAENLUDO

het lukte mij niet om de Windows firewall te instaleren; ik kreeg altijd foutvermeldingen. Ik heb dan maar terug Zone Alarm geinstaleerd, maar ik had eerst de nederlandtalige uitleg gevonden. Ik had het niet goed begrepen en Internet uitgesloten. Tot nu gaat alles goed. Bedankt voor je reactie. Wij ...

Blijkbaar is alles in orde, behalve dat ik nu geen Firewall heb
Bedankt voor de hulp :lol:

ik heb zonealarm verwijderd, 1 bericht is weg nu staat er nog dit De reactie van de server was een fout. Account: 'telenet.be (1)', Server: 'telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout:...

ik zal eens proberen
Ligt de fout aan het programma ZoneAlarm dat ik gisteren geinstaleerd heb?
ik had geen Firewall opstaan en heb dit dan maar geprobeerd
[url]Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19[/url] ik kan geen post ophalen en bepaalde www adressen werken niet deze tekst verschijnt weet iemand r...

Pepe
Bedankt en de beste wensen voor 2008
Dat we nog lang van je hulp mogen genieten
Groetjes
ik weet niet welke link van Imageshack ik moet gebruiken om een foto in een gastenboek te plaatsen
en welke code moet ik gebruiken, het gaat hier over gastenboeken zonder vinkje
Groetjes

PEPE
HEG CCLEANER GEBRUIKTmaar het blijft hetzelfde
ik kan op geen van mijn 3 blogs nog iets toevoegen
kan ze wel openen en bekijken maar personaliseren of instellingen of toevoegen werkt niet
?????????
Vera
Ik heb een nieuwe blog aangemaakt
de gegevens worden aangenomen maar als ik dan een bericht wil invoegen vraagt hij steeds opnieuw alle gegevens.
Wat is er mis
[url]http://www.bloggen.be/gitanes[/url]
mijn nieuweblog is
[url]http://www.bloggen.be/videogirl[/url]

Het werkt niet, steeds de melding File is corrupt
Heb er terug de oudere versie opgezet, Nero 7
Ik gebruik het toch alleen maar om muziek te branden en mijn videofilms te bewerken in Nerivision.
Bedankt voor de reactie en sorry voor mijn laat antwoord
Groetjes
Twinky
Ik heb de niewe versie Nero 8.1.1.0 gekocht nu wil ik ze instaleren maar krijg de vermelding FILE IS CORRUPT Heb de versie gedoawnload (54€) , is opgeslagen in Programmas maar als ik dan verder wil is alles weg wie weet raad? Ik gebruik ERROR SAFE heeft dat er soms iets mee te maken? http://www.blog...

Hoe moet ik dat dan doen?
www.bliggen.be/gitanes

Swakke
Voordat ik op je mailtje reageer wil ik je dit wel even melden
ik log in met neverhome maar kom op mijn nieuwe blog gitanes terecht.
Wil dit iets zeggen
www.bloggen.be/gitanes

groetjes
vera
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!