Hallo
Wat er precies aan de hand was, no idea, maar de redder in nood was host provider Sygmanet.be.
Mvg
Luc H.
Dag iedereen, Ik nam contact op met de host provider van het platform, en ik kreeg gisterenavond dit goed nieuws: "Hey Luc, Ik ben daarnet even gaan kijken op de server en zag e.e.a. dat fout liep. Ik heb dit opgelost en daarna lijken de blogs er weer door te komen. Meer dan dit kan ik niet doe...
Beste Noel, vrees dat er momenteel weinig aan te doen is. Wel vreemd dat er geen IT-achterpoortje bestaat voor de systeembeheerders en 1 persoon, die Nederlander in kwestie, blijkbaar de boel volledig kan platleggen. Hoop dat je ergens een recente kopie hebt opgeslagen. Ik ben alvast (voorlopig) uit...
Hallo Is voor alle bloggers zo. Zeer vervelend natuurlijk. Heb een mail gestuurd naar de beheerder pepe@bloggen.be. Nu wachten op enig antwoord. Vrees dat het een serieus probleem is, want onderhoudswerken of zo waren totaal niet aangekondigd. Hoop dat het geen hacking is, want als die mannen boter ...
Hallo Ik heb via Cssslider een slide show aangemaakt in HTML-code. Die staat momenteel op mijn C-schijf. Hoe plaats ik die correct in de broncode van een thema op mijn blog: uploaden naar een externe site met een hotlink voor de website (zoals bij foto's en afbeeldingen)? Iemand enige ervaring mee? ...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!