Beste Deodat,
Je kan geen muziek toevoegen vanaf je harde schijf. Je dient de muziek van een http:// adres te plaatsen. Dus, je kan ofwel het betreffende muziekstukje gaan zoeken op het web, ofwel jouw muziek ergens op het web plaatsen. Dan lukt het wel.
succes !
BlueLuna.

@ Willy : bedankt ! :lol:

@ gast : bij mij lukt dat niet hoor :cry: ! vandaar dat ik het hier al gemeld had.

Ik heb via dit forum al 8 blogs gevonden (met het mijne erbij). Maar ik ben inderdaad ook heel curieus hoeveel en welke er al zijn webmaster :!: :lol: De blogs die ik al bezocht heb, heb ik gelinkt op mijn blog. Wie daar niet wil bijstaan, moet me dat zeggen hé, en wie er nog bijwil mag me dat ook z...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!