Invloed van licht (en kleur) op het humeur en welbevinden van de leerkracht.
11-01-2009
Hallo, Wij zijn Kaat, Bo, Romy, Ella & Eva Wij zijn van plan de posters van onze klas af te plakken. Wij gaan ook de tijd afnemen, is kijken wanneer de leerkracht het opmerkt dat de posters zijn afgeplakt. Dit bregen we mee: Kaat: chronometer Romy: een roos Bo: plakband Ella & Eva: blauwe papieren Wij gaan dit doen ik lokaal 0.23 in blok B! Groetjes, Kaat, Bo, Romy, Ella & Eva
Alle testen die al uit te voeren zijn mogen gedaan worden. Let op: - dat je vooraf een uitkomst hebt die je gaat vergelijken met de uitkomsten van jullie test(en) - dat je zeker genoeg proefkonijnen test. (hoeveelste meer resultaten, zoveelste meer kunnen we achteraf vergelijken) - dat je alle testen op een serieuze manier tracht uit te voeren. - dat je geen resultaten van een test verloren gaan
Succes met het testen. Hendrickx T
Er mogen nog steeds meer testen op deze blog komen.
Wanneer mijn naam er onder staat mogen deze testen uitgevoerd worden.
proefjes romy,kaat en bo invloed op kleuren? afplakken van posters. bo: plakband romy:mega grote roos kaat:chronometer samen: blauw papieren. we doen dit in blok B lokaal 0.23 groetjes kaat bo romy ella en eva
Wij gaan met de klas een test uitvoeren op de kleuren van de kleding.
We gaan dit zo doen: Iedereen van de klas komt in het zwart naar school. 1 of 2 leerlingen komen in een flashy kleur naar school. Bv: geel,groen...!
We gaan de reacties van de leerkracht testen, en kijken of hij de leerling(en) met de flashy kleding vaker aanduid of meer aandacht geeft aan die leerling(en)
Hopelijk heeft deze test effect!
Eva&Ella&kaat&Romy&Bo,
Zorg er voor dat je vooraf bepaalt welk resultaat je verwacht. Spreek goed af met je medeleerlingen dat iedereen weet wat er moet gebeuren. Test het op verschillende 'proefkonijnen'. Elk resultaat is een resultaat dat je kan vergelijken met het vooropgestelde resultaat van jullie.