Inhoud blog
  • Ik ben nooit zo hard geschrokken
  • Ik ben nooit zo hard geschrokken
  • Bloggen in de oefenles
  • Pensioentijd
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Hou het simpel
    pauls' blog
    26-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben nooit zo hard geschrokken

    Ik ben nog nooit zo hard geschrokken!

    Jaren geleden, in het begin van de jaren vijftig, speelde ik op een zomerdag in de
    boomgaard van ons ouderlijk huis. Het was een zwoele  augustusdag en er was
    onweersdreiging..
    Plotseling stak er een hevige rukwind op die alles wat niet vast was wegblies.
    Een paar tellen later, begon het hevig te hagelen en mijn broer en ik zochten
    een schuilplaats in de schuur, daar de afstand tot ons huis niet meer haalbaar
    was;
    Toen wij doornat een toevlucht gevonden hadden ,in de schuur barste het
    onweer  in alle hevigheid los.
    Plotseling was er een hevige bliksemflits, vergezeld van de luidste donderslag,
    die wij ooit in ons leven gehoord hebben,
    Wij waren volledig in paniek .
    De bliksem was ingeslagen op een fruitboom, waardoor de stam volledig in
    twee gespleten werd en ondanks de felle regen brandde de boom als een
    fakkel.
    Gelukkig  kwam mijn grootvader een paar minuten later met een canvasjas
    naar de schuur en dat stelde ons gerust.
    In mijn later leven heb ik soms zeer riskante dingen gedaan.
    Maar zelfs tot de dag van vandaag voel ik mij zeer onbehagelijk
    bij onweer en bliksem.

    Paul

    26-11-2013 om 19:22 geschreven door pluto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben nooit zo hard geschrokken

    Ik ben nog nooit zo hard geschrokken!

    Jaren geleden, in het begin van de jaren vijftig, speelde ik op een zomerdag in de
    boomgaard van ons ouderlijk huis. Het was een zwoele  augustusdag en er was
    onweersdreiging..
    Plotseling stak er een hevige rukwind op die alles wat niet vast was wegblies.
    Een paar tellen later, begon het hevig te hagelen en mijn broer en ik zochten
    een schuilplaats in de schuur, daar de afstand tot ons huis niet meer haalbaar
    was;
    Toen wij doornat een toevlucht gevonden hadden ,in de schuur barste het
    onweer  in alle hevigheid los.
    Plotseling was er een hevige bliksemflits, vergezeld van de luidste donderslag,
    die wij ooit in ons leven gehoord hebben,
    Wij waren volledig in paniek .
    De bliksem was ingeslagen op een fruitboom, waardoor de stam volledig in
    twee gespleten werd en ondanks de felle regen brandde de boom als een
    fakkel.
    Gelukkig  kwam mijn grootvader een paar minuten later met een canvasjas
    naar de schuur en dat stelde ons gerust.
    In mijn later leven heb ik soms zeer riskante dingen gedaan.
    Maar zelfs tot de dag van vandaag voel ik mij zeer onbehagelijk
    bij onweer en bliksem.

    Paul

    26-11-2013 om 19:22 geschreven door pluto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloggen in de oefenles
    Leuven  5.11.2013

    Beste Dames,

    Dit is een oefenblogje  uit de avondklas. In de klas als wij allen tezamen zijn gaat het veel vlotter.
    Ik hoop dat ik jullie binnen 2 weken allemaal gezond en wel mag terugzien.
    De groetjes
    Paul

    05-11-2013 om 00:00 geschreven door pluto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pensioentijd
          Best Mensen,
          Mijn naam is Paul, en ik ben een gepensioneerde arbeider. Sedert 1965 wonen wij in  Herent.
         Wij hebben een dochter Mireille en 2 kleinzonen Mikail en Kaan, onze dochter woont in Wijgmaal.
         Mijn hobby's zijn fietsen, lezen en soms een pintje drinken. Sedert 2012 volg ik computerles in  Open school te Leuven.
     Persoonlijk vind ik de pensioenleeftijd een zegen, daar men over zeer veel  vrije tijd beschikt, als arbeider zelfs over meer tijd dan geld..
         Wij hopen dat wij nog geruime tijd gezond mogen blijven , omdat de gezondheid het kostbaarste goed  in een mensenleven is. 
        
         Paul

    04-11-2013 om 00:00 geschreven door pluto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 25/11-01/12 2013
  • 04/11-10/11 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs