Brave New World
Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    11-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    John heeft vandaag Delta tweelingen na hun werk om soma zien aanschuiven. Hij vond het erg en is agressief geworden. Hij heeft delen van de soma vernietigd. De Delta’s werden kwaad en zijn beginnen vechten tegen John. Ik en Helmholtz werden verwittigd en we zijn zo snel mogelijk tussen het gevecht gekomen. Veiligheidsdiensten hebben ons meegenomen naar Mustapha Mond. Mustapha Mond heeft besloten dat ik en Helmholtz naar eilanden worden verbannen voor ons onorthodox gedrag.

    11-03-2012, 19:48 Geschreven door Bernard Marx  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    We zijn aangekomen in Londen. De Directeur wou mij direct verbannen naar IJsland voor mijn onorthodox gedrag. Ik heb de Directeur geconfronteerd met zijn verloren vriendin en zijn zoon. Iedereen is beginnen spotten met hem en hij is vol schaamte uit de kamer gelopen. Ik wordt niet verbannen en de Directeur heeft ontslag genomen. 

    11-03-2012, 19:47 Geschreven door Bernard Marx  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    We zijn naar het Reservaat vertrokken. Toen we er toe kwamen ontmoette ik er Linda en haar zoon John. Linda is afkomstig van buiten het Reservaat en ik ben ervan overtuigd dat zij de verloren vriendin van de Directeur is en John de Directeur’s zoon is. Ik heb aan Mustapha Mond gevraagd of ik ze mee mag nemen naar Londen voor wetenschappelijke doeleinden. Ik heb toestemming gekregen en ik vertrek zo snel mogelijk naar Londen.


     

    11-03-2012, 19:47 Geschreven door Bernard Marx  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ik ben naar de Directeur gegaan om toestemming te vragen om naar het Reservaat te gaan. Ik vertelde hem dat ik een onderzoek wil doen op  de Wilden in het Reservaat. Hij vertelde mij een verhaal dat hij ook ooit eens naar het Reservaat is gegaan met een vriendin. Maar daar is zijn vriendin verdwaalt geraakt en hij heeft haar nooit meer gezien. Hij waarschuwde mij voor het gevaar in het Reservaat maar gaf me gelukkig toch toestemming om te gaan. De Directeur heeft me gewaarschuwd voor mijn asociale gedrag en hij heeft gedreigd me naar IJsland te vebannen. 

    11-03-2012, 19:46 Geschreven door Bernard Marx  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik ben met Lenina uitgegaan.  Ze is een Bèta en ik begin gevoelens voor haar te krijgen. Deze gevoelens hou ik best geheim omdat ik anders ik nog minder sociaal aanvaard zou kunnen worden. We zijn naar het continent gevlogen om uit te gaan. We hebben ons goed geamuseerd. Op de weg terug naar Londen heb ik het vliegtoestel stil gezet om te genieten van de rust boven het Kanaal. Lenina smeekte mij om door te vliegen en ze verplichte mij soma te nemen. Dan hebben we seks gehad maar daar heb ik nu spijt van.

    11-03-2012, 19:45 Geschreven door Bernard Marx  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Vandaag heb ik mijn enige goede vriend Helmholtz bezocht. Hij heeft net als ik aangeboren afwijkingen: hij is groter, sterker en slimmer dan de meeste Alfa’s. Alhoewel het bij hem redelijk positieve kenmerken zijn, ondervindt hij er last van, hij vind zijn werk leeg en zou graag poëet worden. Maar mits kunst niet aanvaard wordt in de Wereldstaat wordt hij er heel droevig van. 

    11-03-2012, 19:45 Geschreven door Bernard Marx  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beschrijving van mezelf

    Hallo

     

    Mijn naam is Bernard Marx en ik leef in Londen in het jaar 632 na Ford. Ik ben een Alfa Plus maar ik ben vrij klein voor iemand van mij kast. Mensen spotten hiermee door te zeggen dat er per ongeluk alcohol werd toegediend toen ik geïncubeerd was, dit geeft mij een minderwaardigheidscomplex en  laat mijn haat tegenover andere mensen en het systeem groeien.

     

    11-03-2012, 19:35 Geschreven door Bernard Marx  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per week
  • 05/03-11/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs