Hello.

05-05-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Liefste dagboek .

Ik heb al vele keren geprobeert om een dagboek te starten. Dat lukt me ook, maar na een paar dagen vergeet ik dat ik ermee begonnen was, en dan stop ik er mee. Ik heb ook een dagboek voor mezelf gemaakt, maar dat ligt op men kamer, ik heb het getypt op een computer, en dat is dan handiger en meer beschermend, zo is het echt alleen meer voor mezelf. Ik ga niet op het internet men grootste geheimen vertellen, hé. Vandaag moest ik naar de open-deurdag, maar ik ben niet gegaan. Een leerkracht kwam me oppikken, maar ik ben "zogezegt" ziek, haha.

05-05-2007 om 12:12 geschreven door 02061993Poes  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (16 Stemmen)


T -->

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs