Zweden 2009 -2011
Ons avontuur ...
Inhoud blog
  • afscheid nemen bestaat niet
  • slecht nieuws
  • Pasen
    Laatste commentaren
  • mooi! (Mieke Guns)
        op oei, oei
  • Begrip (Lydia)
        op oei, oei
  • dag collega! :) (Thijs)
        op 2011
  • 2011 (cindy en eric)
        op 2011
  • Foto's (Kristin)
        op Pracht van een natuur !!!!
  • BelgiĆ« (Lydia)
        op overpeinzingen
  • ja, wij zijn er nog... (Cindy en co)
        op is daar nog iemand ?????
  • Gelukkige verjaardag Liesbet ! (herman van sweeveldt)
        op balans na twee maanden
  • terug in Zweden (Lydia)
        op reisverslag
  • fantastische foto's (Wilma en Peter)
        op nog enkele sfeerfoto's
  • mooie foto's (cindy en eric)
        op nog enkele sfeerfoto's
  • sigaret (Staessens Lydia)
        op traditie
  • eurosong (Staessens Lydia)
        op traditie
  • verrassing (mama)
        op impulsiviteit
  • elaba (Vicky)
        op zomaar
  • Volgende wijnproef is niet op zondag maar op vrijdag (Ron)
        op zomaar
  • de zweedse prinsesjes (cindy en eric)
        op groot meisje part I
  • dikke proficiat, ik weet niet wat ik lees (annik hermans)
        op De Zweeds Bevalling
  • van harte proficiat (Cindy en Eric)
        op De Zweeds Bevalling
  • proficiat (kristin)
        op De Zweeds Bevalling
  • blog (Marc Haselaars)
        op Belgian chocolates
  • aftellen (Staessens Lydia)
        op Belgian chocolates
  • anne van d'apotheek (anne geniesse)
        op 4 januari : het afscheid
  • verdriet van mijn kleindochter (Staessens Lydia)
        op de zweedse zomer
  • xxx (Eric en Cindy)
        op vakantie
  • zomaar (hilde - jean)
        op vrienden
  • Hoi. (Herman Van Sweeveldt)
        op balans na twee maanden
  • GRATTIS (kristin)
        op lang geleden
  • DIKKE PROFICIAT !!!! (Marc)
        op lang geleden
  • hou je goed (Wilma en Peter)
        op verjaardag
  • groot meisje (eric)
        op
  • lente (Staessens Lydia)
        op een vrijdagavond aan tafel
  • Yana en Karo (Sara)
        op balans na twee maanden
  • HALLO (eric)
        op balans na twee maanden
  • verlof (Staessens Lydia)
        op vakantie vervolg
  • hallo (Sylvia)
        op 4 januari : het afscheid
  • ferm (eric)
        op Rhune ontdekt de site van studio 100
  • even een controle... (Marc Van Sweeveldt)
        op " D Day "
  • goede uitvinding ! (Staessens Lydia)
        op " D Day "
  • foto's (Mieke Guns)
        op
  • lite om lillan.. (Kristin)
        op
  • echt geweldig (Wilma en Peter)
        op
  • Chique dinges (Lien, Caroline, Hedwig)
        op
  • een kleine tip (Weele)
        op
  • dag poepies (tatta)
        op
  • raar (Staessens Lydia)
        op
  • dag ex-sekretaris (Toon)
        op 4 januari : het afscheid
  • Hoe kan je je blog updaten zonder internet ??? (Ron)
        op
  • hallo (eric)
        op
  • Veel succes (Kirsten, Tim, Tibo en Kobe)
        op 4 januari : het afscheid
  • Nieuw avontuur (Peter Sara en kids)
        op 4 januari : het afscheid
  • veel geluk! (Mieke Guns)
        op 4 januari : het afscheid
  • jo (Eric)
        op 4 januari : het afscheid
  • Zweden..........aaaaah!!!!! (Thijs)
        op 4 januari : het afscheid
  • Zweden opgepast (Marnik)
        op 4 januari : het afscheid
  • missing you (Rene ( Maastricht))
        op 4 januari : het afscheid
  • Lieske en co (Hedwig)
        op 4 januari : het afscheid
  • spijt (vicky & jan)
        op 4 januari : het afscheid
  • keep on roling (Wilma en Peter)
        op 4 januari : het afscheid
  • hey collega! (kristien)
        op 4 januari : het afscheid
  • Hey ! (Stefan)
        op 4 januari : het afscheid
  • 1000 dagen vol belevenissen... (Marc)
        op 4 januari : het afscheid
  • cool (Ron)
        op 4 januari : het afscheid
  • Welkom vriendjes en vriendinnetjes !!!!!
    03-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2011
    Allereerst het allerbeste voor 2011 aan iedereen....
    En het is zeker niet de eerste keer dat men jou dit toewenst, maar ook wij willen dat jullie ook in 2011 allemaal, gelukkig zijn, dat jullie buiten de verkoudheden en grieperige symptomen, niet al te vaak een dokter van dichtbij moeten zien en dat we in 2011 eens allemaal genieten van de dag en niet vooruit of achteruit kijken !!!! Dat laatste zeg ik dan vooral voor mezelf, want ik tel weeral af naar februari, naar mijn volgende Belgiƫ bezoekje en zo zou ik vergeten om van elke dag te genieten.

    Wij hebben dit jaar de feestdagen doorgebracht in Zweden. Een zalige, rustige kerst met ons vieren en dan een weekje bezoek vanuit Ekeren !!! Ons Rhune vond het super en was elke morgen vrijwilliger om de schone slaapster en slaper wakker te maken, tot grote vreugde van laatstgenoemden !!!! ( en dan konden we haar nog tegenhouden tot 8.30u he )
    We hebben er in ieder geval van genoten en Jan en Vicky, als het te stil is bij jullie, of je hebt een wekdienst nodig, ik weet wel iemand die kan komen logeren !!!!

    En dan nu 2011.... Het jaar is nog maar een paar dagen oud en heeft al enkele veranderingen gebracht. De trouwe fans kunnen zich misschien nog herinneren hoe ik met enige fierheid in mei vermeldde dat ons huis rookvrij was, wel jammer maar helaas, het was van korte duur. De Johan gaat het niet fijn vinden dat ik zijn falen, zo voelt hij het toch aan, hier werelwijd verkondig, maar misschien motiveert hem het weer om het nog eens te proberen en vol te houden. Hij dacht dat hij wel even een " gezelligheidsroker " kon blijven, maar niet dus en  nu is het voor mij dus weer gaan slapen met een asbak naast mij !!! Ik duim in ieder geval en hoop dat hij weer de motivatie vindt !!!!

    En dan was het vamorgen zover, Myrthe mee naar de Happy Kids. Ik heb er lang naartoe geleefd, maar als het dan zover is, heb ik plots toch wel een heel klein hartje. Ik tel vandaag de uren af en zal blij zijn als ik mijn twee meisjes weer zie. Plots voel ik mij ook schuldig, ik ben namelijk geen werkende vrouw en toch doe ik mijn kind naar de opvang. Dus ik heb me voorgenomen om de cursus Zweeds eens ter hande te nemen, misschien kan ik wat gaan helpen bij de Happy Kids of neem ik de verantwoordelijkheid mee voor  "de Happy Parents group"
    ( de kersverse oudervereniging ), aangezien de verantwoordelijke er voor een tijd uitligt. En toch ga ik ook proberen eens aan mezelf te denken, nu het nog even kan. Het is allemaal zo snel gegaan, gestopt met werken, nog snel ons huis verbouwd voor we verhuisden, een jaar met Rhune thuis geweest, dan een jaar met Myrthe thuis gebleven en misschien is het nu eens tijd om me nog eens vrouw te voelen en dingen voor mezelf te doen, zonder schuldgevoelens, het zal niet makkelijk zijn...

    Ik hou jullie op de hoogte, tot binnenkort, dan kom ik in hoogst eigen persoon nieuwjaarskussen en knuffels geven !!!

    xxx

    03-01-2011, 11:44 geschreven door Liesbet & Johan  
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs