Inhoud blog
  • Hellevoetsluis....
  • Vakantie
  • Zonnestraaltje
  • Versieren
  • Welkom
    Archief per dag
  • 09-07-2008
  • 27-06-2008
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Hello World Here I Am
    welkom in mijn wereld
    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hellevoetsluis....
    Pfffff wachten kan echt lang duren vooral als je weet dat het iets leuks is waar je op zit te wachten.....

    afgelopen zondag hebben we op MP een stacaravan gevonden in Hellevoetsluis heerlijk vlakbij het water lekker uitwaaien in de duinen... m.a.w GENIETEN!!!!

    a.s. vrijdag gaan we dus ook kijken en als het net zo is als op de foto's dan gaan we ervoor....

    ik houdt jullie uiteraard op de hoogte....

    09-07-2008 om 16:51 geschreven door zonnestraaltje1973  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantie

    Het is zover, hier is de vakantie vandaag begonnen... 6 weken lang niet verplicht om s'ochtends gelijk om 7.15 naast je bed te staan omdat je kind naar school moet wat een weelde...
    Mijn dochter Echnica is overgegaan HOERA en gaat nu het laatste jaar doen damnzzzz ze wordt echt groot.....


    VAKANTIE

    27-06-2008 om 12:35 geschreven door zonnestraaltje1973  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonnestraaltje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik zal gelijk even uitleg geven over mijn schuilnaam en de naam van mijn Blog.. mijn vriendin heeft namelijk twee dochters en de jongste noem ik altijd Hello Sunshine omdat ze altijd vrolijk is.. vandaar de naam zonnestraaltje

    27-06-2008 om 12:02 geschreven door zonnestraaltje1973  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versieren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Maandag wordt het dochtertje van mijn vriendin 3 jaar, dit wordt morgen geviert samen met haar papa die 28 mei jarig was.... En bij een verjaardag horen slingers en ballonnen, dus gaan mijn vriendin en ik vanaaf gezellig aan het versieren... zowel binnen als buiten dat is een gewoonte van ons want als je een feestje hebt dan moet je ook goed versieren!!!
    Eergisteren hebben we bij haar achter het huis opgeruimt en er een partytent neergezet, hopelijk zijn de weergoden met ons want het is wel de bedoeling dat de BBQ aangaat, dus duimen maar!!!!
    verjaardag

    27-06-2008 om 12:00 geschreven door zonnestraaltje1973  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom

    welkom



    hallo allemaal daar ben ik weer terug van weggeweest... er is zoveel gebeurt de afgelopen maanden dat ik niet meer aan Bloggen toe kwam, maar ik ga nu mijn best doen om toch weer dagelijks hier de dingen te melden die ik kwijt wil... dat kan dus van alles zijn dus ik zou zeggen: neem dagelijks een kijkje op mijn site, en laat gezellig een berichtje achter in mijn gastenboek...


    27-06-2008 om 11:31 geschreven door zonnestraaltje1973  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)




    gastenboek
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    zon
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs