de lotgevallen van een schouder
Inhoud blog
  • finale
  • sandwich
  • siegen
  • grootmoeders
  • oogoperatie Leuven

    Zoeken in blog



    11-08-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 aug
    What a difference a day make !
    Vanmorgen naar het ziekenhuis gewandeld.  Naast mijn schouder heb ik al heel lang last van pijnlijk scheenbeen.   Ettelijke uitsluitonderzoeken achter de rug zonder diagnose.  Fysiotherapeut stelt botscan voor omdat mijn heup nog niet als boosdoener werd onderzocht.  In de wachtzaal zaten zeker 10 mensen van allerlei pluimage maar geen één die me hielp mijn truitje uit te trekken. Schouderlam is blijkbaar geen reden om iemand te helpen.  Na veel geworstel er zelf in geslaagd. Na consultatie omgekeerd scenario. Een heel lieve behulpzame artse in de gang  achtte zich niet te goed om me te helpen.  En zeggen dat ik zelf altijd en overal iedereen ter hulp snel.  Wie goed doet goed ontmoet klopt dus niet altijd Wink

    Na kiné voerde mijn buddy mij naar Simonne's verjaardagsfeest...ze wordt 90 vandaag.  Ze zit in mijn Franse praatgroep en is de oudste cursiste van het CVO.  Met zijn tienen schoven we mee aan de verwentafel.  Onze groep is echt iets speciaals getuige het feit dat lerares Trees een tarte tatin bakte en Josée een superlekkere kriekentaart en brownies. We praatten zowel in het Frans als in het Westvlaams en de ene had een tip voor de volgende reis van Hilde, de ander een recept voor mij of demonstreerde de bakvorm voor tarte tatin,  er werd gebabbeld en geluisterd.  Zalig mijn batterijen zijn volledig opgeladen.  De mannen schoven de tafel van Simonneke terug in zijn oorspronkelijke staat mét tafelkleed en al, de vrouwen deden de afwas.  Typerend voor de samenhorigheid van de groep.  Toen ik met pensioen ging wilde ik absoluut het zwarte gat vermijden en schreef me in voor oa praatgroep Frans.  Het beste idee ooit !  Medecursisten werden vriendinnen en samen met onze mannen testen we onze kennis al op tal van "Franse uitstapjes".  En ook Trees de lerares is er ééntje uit de duizend !  Merci à tous en ik hoop dat ik net zo'n sprankelende dame ben op mijn 90ste als Simonne en medecursisten en Trees noteer alvast 8 Aug 2045 in jullie agenda Laughing



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs