Inhoud blog
  • ~ ♥
  • Love ♥ ~
  • Random ~
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Engelse & Nederlandse zinnen! <3

    Hoi! Dit is een blog voor als je leuke Nederlandse of Engelse zinnen zoekt. Je mag altijd zelf zinnen plaatsen, of aanvragen doen. Veel plezier & dankje!
    21-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zinnetjes ~
    Hoi! Dit is mijn eerste deel met zinnen! Sommigen uitgevonden, sommigen uit liedjes, sommigen van andere blogs.

    Nederlands.
    - Mis nooit iemand uit het verleden, er is altijd een reden waarom ze de toekomst niet gehaald hebben.
    - Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan!
    - Wees niet alleen voorzichtig met je eigen hart, dat van een ander is ook breekbaar.
    - Ik weet dat je van mij houdt, ik weet dat je mij mist...
    - Zombies eten hersens, dus ge zijt veilig, bitch.
    - Komt ge met al u vrienden? Ok, dan kom ik ook alleen.
    - Zoekt ge perfectie? Koop een barbie!
    - Jaloezie is een ziekte, beterschap bitch.
    - De grond, u gezicht, mijn hand. Ziet ge het verband?
    - Ik wil een jongen met stijl en klasse, geen kleuter waar ik op moet passen.

    Engels.
    - Same shit, different day.
    - You're one in a million.
    - Move on, he was just a chapter in the past.
    - Listen to many, speak to a few!
    - Open your mind before you open your mouth!
    - We never ended, we just fell apart...
    - Boy, I'm not Rihanna. I don't love the way you lie!
    - Don't dry your eyes if you still want to cry.
    - I think this is our end...
    - Be like a guitar. Make it rock!
    - Not over you...
    - Remember my name!
    - A heart is not a plaything, a heart is not a toy, but if you want it broken, just give it to a boy...
    - Baby, you complete me.
    - A boy like you is so hard to find.

    Dit was het voor nu, ik moet er even mee stoppen, nog een beetje de blog bijfixen, maar er komen er zo weer op!


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 06/08-12/08 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs