Categorieën
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Foto
Inhoud blog
  • de gordels
  • De tok de beschermign voor de zwakke plekken
  • MMA handschoenen
  • wk Italië
  • de gevehtsport dat ik beoefen
    Rondvraag / Poll
    waarom wil jij gevechtsport doen
    om je te verdedigen
    om te sporten
    om bij de groep te zijn
    Bekijk resultaat

    Dit zijn filmpjes over mijn sport.
    Zoeken in blog

    Asahi Poperinge
    de gevechtsporten die er bestaan
    30-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.inleidingIk
    Ik ben Noëmi.
    Ik maak een blog over je zelf verdedigen.
    Veel leesplezier.Laughing

    30-03-2015 om 00:00 geschreven door Noëmi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de gordels
    Dag iedereen ,
    vandaag ga ik jullie vertellen over de gordels .
    Als je begint met karate krijg je een witte band.
    Als je dan je examen doet en je bent er door dan ga je naar geel.
    Na nog een examen ga je naar oranje.
    Dan naar groen,dan naar blauw.
    Na blauw ga je naar bruin.
    Na bruin komt zwart.
    Zo dat was het voor vandaag .
    Tot de volgende.
     

    21-04-2015 om 16:56 geschreven door Noëmi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tok de beschermign voor de zwakke plekken

    Dag iedereen ,

    ik zal vertellen over :"De tok."

    De tok is een goede beschermer voor het kruis van de mannen .

    De tok heb je ook voor vrouwen maar die is iets dunner en langwerpiger.

    Ik ben nu toch bezig met vertellen over bescherming voor de vrouw dat ik nog iets zal tonen.

    De vrouw heeft natuurlijk ook gevoelige plekken vanboven zitten Laughing  .

    Daarvoor bestaat ook tok dat ziet u op de laatste foto.

    De eerste foto dat u hier ziet is een mannelijke tok, de tweede foto is een vrouwelijke tok.

     Zo jullie zijn nu ook weer wat slimmer  Surprised bedankt om mijn bericht te lezen.

     







    20-04-2015 om 20:34 geschreven door Noëmi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MMA handschoenen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag iedereen.

    Vandaag ga ik jullie vertellen over mijn handschoenen.

    Mijn handschoenen dat ik gebruik om te trainen zijn MMA handschoenen .

    Voor wedstrijden mag het niet gebruikt worden .

    Je moet goed opletten voor je vingers anders kunnen je vingers gebroken zijn.

    Zo nu weten jullie iets meer over de MMA handschoenen. 

    20-04-2015 om 09:38 geschreven door Noëmi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wk Italië

    Dag iedereen .

    Vandaag zal ik jullie vertellen over het wereld kampioenschap in Italië van vorig jaar.Vorig jaar ging mijn gezin met de club naar Italië .

    Ik mocht niet mee Sad . Ik moest naar mijn mémé gaan logeren. twee van mijn broers broers daar in tegen deden zelf mee. Mij derde broer ging mee om te supporteren .

    Het kampioenschap werd georganiseer door de WTKA. Mijn jongste broer is 2de en 3de geworden in zijn  kategorieën ,mijn andere broer is 2 de geworden.

    Ik ben zeer trots op mijn broers. Ik voel me zeker veilig als ik bij hen loop Laughing.  

    Tot het volgende bericht.

    02-04-2015 om 20:37 geschreven door Noëmi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de gevehtsport dat ik beoefen
    Dag iedereen ik ga jullie vertellen over mijn sport.
    Mijn sport is karate.
    Waarom ik juist die sport gekozen heb is gemakkelijk te raden.
    Mijn papa doet al 29 jaar die sport.
    Op mijn 8 jaar ben ik begonnen met traditioneel.
    In traditioneel doe je veel katta dat zijn al bewegingen na elkaar (zie filmpje aan de linker kant van het blog).
    Katta doe ik niet graag . 
    Daarom ben ik ook niet lang gebleven.
    Na een paar jaar ben ik terug begonnen.
    Maar dan heb ik semi gedaan.
    Nu doe ik dat nog altijd en daar ben ik blij mee.
    Dat was het voor vandaag.
    Tot de volgende keer Very Happy.

    30-03-2015 om 00:00 geschreven door Noëmi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn papa in actie.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is mijn papa dat een trap heeft.

    18-03-2015 om 00:00 geschreven door Noëmi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    15-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de training

    Dag iedereen vanmorgen ben ik gaan trainen .

    Het was een leuke les .

    We hebben tennisballetjes gebruikt om onze verplaatsing te oefenen . 

    Ik zie het al zitten om weer te trainen maar volgende week is er geen lesSad .

    Tot de volgende .

    15-03-2015 om 19:11 geschreven door Noëmi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is een vrouw die een hoge trap heeft.
    Zelf kan ik dit niet maar ik wil het wel kunnen.

    08-03-2015 om 00:00 geschreven door Noëmi  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs