Gastenboek
  • CGBjiUDRtRBb
  • NIXVa5o0
  • nrfs7XmTPp
  • O9n9uHUbZU
  • Islaae5i1

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    ZEEKLAS
    Het 5e en het 6e leerjaar op zeeklas
    27-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Beste ouders, grootouders, broers, zussen, vrienden, ...

    Op deze pagina kunnen jullie verslagen lezen en foto's bekijken van onze belevenissen aan zee.

    Veel lees- en kijkplezier!

    Het zeeklasteam,

    27-04-2011 om 14:05 geschreven door zeeklasteam


    01-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslagjes en foto's van donderdag

    Het afscheid is super. Nog 1 dag en ik ben er, yes! I love you!

    Océane

     

    Hallo, we gaan nu naar het afscheidsfeestje kijken, heel leuk. Ik heb mij mooi gemaakt!

    Anaïs

     

    Nu het afscheid, ik ben aan het beven.

    Tot morgen, ik mis jullie!

    Robin

     

    Het is her supertof! Justine

     

    Het is hier heel leuk! Jodi

     

    Het was supertof in het museum van de WO II. Het eten was lekker, nu de fuif! Tot morgen. Xxx-jes Marieke

     

    Het is echt leuk op zeeklas! AFSCHEIDSFEEST!

     

    Alles Is super! Het was leuk. Maar morgen naar huis. Groetjes Robbe.

     

    Het is leuk. Tibo.

     

    Hallo, hier is alles superleuk. Daag. Ellen

     

    Het was vandaag leuk en het eten was lekker. Bryan.

     

    Hallo, ik heb jullie brief ontvangen. Bedankt voor de foto. Ik mis jullie. Tot morgen. Daag.

    Sarah







    01-05-2011 om 23:47 geschreven door zeeklasteam


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van donderdag (deel 2)


















    01-05-2011 om 23:45 geschreven door zeeklasteam


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van donderdag


















    01-05-2011 om 23:43 geschreven door zeeklasteam


    28-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslagjes van woensdag

    Hey, hebben jullie mijn brief gekregen? Het is echt leuk aan zee! (Het eten ook!)

    XXX Sylvine.

     

    Hoi, we zijn naar het museum geweest. Het eten is lekker! Onze eerste nacht was geslaagd. Ik mis jullie. Groetjes, Robinneke.

     

    Jessica: Dag mama, het is hier heel leuk. Ik vond het supertof op het strand. Ik ben veel in het zand gevallen, maar het was leuk, zeker met Sylvine, Savannah en Marnik. XXX

     

    ’t Is hier KEITOF! Het strand was echt super! Ik wil niet meer naar huis. J Savannah.

     

    Brr…. Ik heb het nog koud van het strand. Ik mis mijn computer! Rob.

    Nee… grapje! Het was héél koud op het strand. De abdij was leuk! Tibau was gisteren (dinsdag) zeker 15 cm in het drijfzand gezakt. We moesten hem er met 4 man uittrekken. Maar ja … doe de groetjes aan Boelie Boelie! Groetjes, Rob.

     

    Alles leuk hier! Het eten is oké en de kamers zijn geweldig. De spaghetti was goed maar kon beter. Groetjes, Robbe.

     

    Thibo: Alles is supertof!!! De kamers en het strand en … Ik heb al cadeautjes gekocht!

     

     

    Hallo, ’t is hier supertof! De zee was zalig! Ik mis jullie een beetje, maar het is allemaal zalig. Groetjes, Marieke, xxx

     

    Hallo,

    ’t Was supertof vandaag. De zee was zalig, Ten Duinen was ook een beetje supertof! Echt tof vandaag! Groetjes – xxx-

     

    Hey, Met mij gaat alles goed. Het eten is hier super lekker! Het is hier supertof, behalve vandaag in de Ten Duinenabdij. Groetjes, Roxane.

     

    ’t Is hier super! We zijn naar de zee geweest en ik heb souvenirtjes voor je mee. Ik zie je snel! Shirley.

     

     

    Anaïs: We zijn naar het strand geweest. Het was echt tof, maar ik heb wel veel zand in mijn haar. Als we terug kwamen van het stappen waren we verdwaald. Hihi… De eerste nacht was leuk. ;)

     

    Sarah: Hallo, ik heb jullie brieven gekregen. Bedankt hé. Toen we op het strand waren dacht ik, misschien vries ik wel dood van de kou J

    Hebben jullie mijn  brief al gekregen? Dag.

     

    Ellen: In de abdij was het ook leuk. Ik heb veel mooie foto’s. Jullie brieven zijn aangekomen. Groetjes.

     

    Hallo mama en papa.  We zijn naar het strand geweest. Het was wel heel koud! Maar we hebben een warme wafel gegeten. Mmmm… Voor de rest is alles hier goed. Groetjes, Virginie.

     

    Dag mama, papa en Flojo natuurlijk.

    Ik ben naar de Ten Duinenabdij geweest en ook naar het strand. Het was ijskoud door de wind. Dank je voor de verrassing. Het was super! Doe de groetjes daar hé, Delphine.

     

    Dag mama en papa, Hoe gaat het? Met mij alles goed! Thai.

     

    Hey papa, mama en Phoebe. We hebben vandaag op het strand gespeeld! We zijn ook naar de Ten Duinenabdij geweest = interessant!

    Doe de groetjes daar, Laura.

    P.S.: Ik mis jullie!

     

    Indra: Ik vind het hier leuk en het eten is suuuuuperlekker. Ik ga je missen, maar het is nog maar twee dagen hé. Salut!

     

    Het is hier superleuk en het eten is ook heel lekker! X-jes Jodie (Ik mis jullie)

     

    Joana: Het is hier heel plezant; Maar we zijn hier gisteren nat aangekomen. Voor de rest is alles kits!

     

    Justine: Hey iedereen, alles is keigoed. We gaan nu oefenen voor ons dansje. Veel xxx-jes aan mama, papa en de zussen.

     

    Fien: Het is hier leuk maar het eten is wel niet zo lekker. Het is wel tof dat we nu gaan oefenen. Ach ja, doei!

     

    Rayah: We hebben vandaag de abdij bezocht en op het strand gespeeld.

    HET WAS SUPER!

     

    Jolien: ’t is hier echt super plezant. Ik zou hier wel nog 3 dagen willen blijven!!! xxx

    28-04-2011 om 19:05 geschreven door zeeklasteam


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van woensdag (deel 4)








    28-04-2011 om 19:03 geschreven door zeeklasteam


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van woensdag (deel 3)
















    28-04-2011 om 19:01 geschreven door zeeklasteam


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van woensdag (deel 2)


















    28-04-2011 om 18:56 geschreven door zeeklasteam


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's van woensdag


















    28-04-2011 om 18:53 geschreven door zeeklasteam


    27-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Verslagjes van de eerste dag:

    Hallo,

    Het is hier supertof!

    De kamers zijn heel mooi!

    En het Zwin was tof!

    Xxx – Marieke

     

    Hallo,

    Het is hier echt de max!

    Het eten is super de max!

    De kamers zijn ook tof en mooi.

    Het is hier echt de max!

    Groetjes Lindsy – XXX

     

    Hey mama, papa, Bram en Jonathan.

    Het is hier echt tof!

    De kamers zijn groot.

    Leuke activiteiten!

    Het eten is ook niet mis.

    Groetjes Robineke J

     

    Jo! Ca va?

    Ik mis Tobias.. en m’n computer J

    Het is hier lekker eten (niet veel tijd, lees de rest maar in de brief..)

    Groetjes, De Rob.

     

    Hallo,

    Alles goed hier.

    Ik heb een fossiel mee als souvenir.

    Heel mooie kamers!

    Groetjes Robbe!

     

    Hallo,

    Ik ben goed aangekomen en heb een goede kamer.

    We gaan zeker nog veel leuks beleven. J

    Thibo.

     

    Dag iedereen,

    Het is hier keileuk!

    Misschien tot vrijdag! J

    Simon.

     

    Hallo,

    Het is hier met Tjörven hé.

    We zijn goed aangekomen.

    Het is hier goed.

    Groetjes aan iedereen en vooral aan mijn familie.

     

    Hallo,

    De kamers zijn heel mooi.

    Tot vrijdag J

    Daag, Marnik.

     

    Hallo,

    Echt mooie kamers.

    Dada! J

    Pietjer-Jan.

     

    Jessica: Ik mis u  xxx

     

    Het is hier keeeeeeeeeeeeeeei plezant!

    C meer info in mijn brief J

    X-jes Savannah!

     

    Sylvine: Het is hier echt leuk.

    Het is nog maar de eerste dag en meteen lekker eten en al .

    We zijn naar het Zwin geweest.

    Sylvine x

     

    Océane: Het is hier superfijin!

    Ik vind het leuk en ik amuseer mij echt.

    Ik hoop dat jullie niet zo triestig zijn?

    En nog 1 ding.

    Ik hou van jullie!

    Love you!

     

    Indra: Het is hier heel leuk maar mis je maar heb wel nog niet geweend wat goed is.

    Het is hier geweldig.

    Allée daag xxxxx Mis je xx

     

    Jolien: Amai! Ik ben hier nog maar amper 1 dag en het is hier geweldigggg!

    De kamers zijn proper en (tot nu toe) is het lekker eten!

    Maar ik wel mis wel mijn mama en papa maar ik stuur hun wel een briefje!

    Byeeee xxx

     

    Bert:

    Hallo daar, het was heel mooi in het Zwin.

    Ik heb 27 foto’s getrokken maar iemand anders 156.

    Ik mis jullie.

    Daaag.

     

    Tibo: Het is hier leuk en we hebben mooie kamers, ze zijn klein maar gezellig.

    Iedereen vindt het prettig.

    Daaaag.

     

    Francis: Dag mama, papa en zussen.

    Het is hier fijn!

    We zijn naar het Zwin geweest en het water was er diep.

    Bijna iedereen zijn laarzen zaten onder water behalve de mijne en die van Bert niet.

    Groetjes.

     

    Ruben: Het is hier leuk en het zijn mooie kamers.

    Het eten is lekker en het Zwim was leuk.

     

    Ellen: Hallo, het is hier tof op zeeklas en in het Zwin was het ook supermooi.

    Ik vind het eten best lekker.

    De kamers zijn klein maar gezellig.

    Daaag. Tibo

     

    Sarah: Hallo, ik ben goed aangekomen.

    Het Zwin was heel mooi en best leuk.

    De kamers zijn kleiner dan ik verwacht had en het eten is heel lekker.

    Daaag.

     

    Shirley: Hallo,

    Alles gaat goed.

    Ik amuseer me hier top.

    We werden heel goed ontvangen.

    Ik vertel je vrijdag alles OK! J

     

    Rarjah Stevens: Het is hier nu al leuk.

    De slaapkamers zijn mooi en redelijk groot.

    In het Zwin heb ik ooievaars gezien, ze waren groot.

    De busrit was ook wel leuk.

     

    Anaïs: Als ik op de bus zat was ik heel blij.

    Maar dan kwam ik in het Zwin.

    We moesten daar een plas lopen en die was heel diep.

    Als we toekwamen gingen we direct naar de kamers.

    Het was cool. J

     

    Beste ouders en zus,

    Het was al een leuke dag vandaag!

    In het Zwin moesten we door een rivier en iedereen was kletsnat.

    Maar we hebben wel leuke kamers!

    Groetjes Laure De Fraine.

     

    Dag mam en pap!

    Hier alles oké!

    Het Zwin was mooi maar vuil.

    Het is hier lekker.

    Groetjes Thai! Xxx

     

    Roxane: Hey, ik vind het hier supertof maar niet tijdens het avondeten.

     

    Hallo mama en papa,

    We zijn naar het Zwin geweest.

    Ik was helemaal nat maar nu ben ik droog!

    Maar voor de rest was alles leuk.

    Groetjes Virginie.

     

    Dag mama en papa en flojo.

    Het Zwin is heel erg nat! (Maar leuk)

    De kamer is tof!

    Groetjes Fientje!

     





    27-04-2011 om 15:58 geschreven door zeeklasteam




    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs