Inhoud blog
  • Per Podium Mobile april 2008
  • Cultuurnacht
  • Per Podium Mobile editie maart
  • Zora, the cat from hell !
  • Per Podium Mobile - 5e jaargang !
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Hak de Tak !
    Blogisch toch ?
    19-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Per Podium Mobile april 2008
    Yep, het is weer zover. Scherp uw oren en wrijf uw ogen uit, morgenavond zondag 20 april weeral een fantastische editie van Per Podium Mobile, u kent het wel. En weeral in café De Jezuiet, Blindestraat 53, te Antwerpen. Met deze keer onder andere op het programma :

    Eisenik
    It Said
    Stille Beer
    Fronk Systems

    U komt toch ook ?

    19-04-2008 om 13:34 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cultuurnacht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor wie vanavond even niet weet wat te doen en al eens wil snuisteren in wat cultureel Antwerpen deze zomer te bieden heeft, een gouden tip : kom naar de gratis Cultuurnacht in het Provinciehuis van Antwerpen. Stichting Zondag! zal er niet aanwezig zijn - want nog volop plannen aan het beramen voor deze zomer - maar gelukkig zal ondergetekende wel zijn opwachting maken als presentator in het Auditorium. Jawel, dat is de grootste zaal, gnagna. En ik heb de ongelooflijke eer volgende rasartiesten te mogen aankondigen : Silverjunkie, Thomas Lauwers, Jim Cole, Bert Gabriëls en als afsluiter van de Cultuurnacht Los Murginales ft. Ouled Bambara.
    Meer info vind je natuurlijk op www.cultuurnacht.be. Allen daarheen, zou ik zo zeggen !

    12-04-2008 om 12:57 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Per Podium Mobile editie maart
    Vanavond, zondag 16 maart, vanaf 20u30 stipt (in café De Jezuiet, Blindestraat 39), weeral een spetterende editie van het reeds welgekende
    Per Podium Mobile

    met o.a.

    Els (Sputnik Radio)
    Stoffel aka Eisenik
    Niko Rubbens
    Karo (Sodatune)
    Vitalski
    Frans Vlinderman
    Rio de Amberes

    en menig ander.

    Deze keer mét verjaardagsfeestje voor mezelf, jawel.

    En er ligt u nog een verrasssing te wachten ook.

    16-03-2008 om 09:58 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zora, the cat from hell !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    24-02-2008 om 10:56 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Per Podium Mobile - 5e jaargang !

    Vanavond, zondag 17 februari, vanaf half negen, de aftrap van het 5e jaar van Per Podium Mobile. Vijf jaar ? Ja, als je het samenpakt met het vroegere Kassant gaat mijn podium (en Stichting Zondag! trouwens ook) het 5e jaar alweer.
    Wat de lustrum deze zomer voor jullie in petto heeft, verklap ik nog niet, maar kom zeker vanavond kijken naar alweer een prachtige editie van

    Per Podium Mobile

    Deze keer nog eens op een nieuwe locatie

    café De Jezuiet
    Blindestraat
    (achter de Academie van Schone Kunsten)

    met onder andere alvast op de affiche:

    Pieter Hemelryck
    Ineke23
    de Antistresspoweet
    Enak Cortebeeck
    Lut

    en nog vele anderen...

    Tot daar!

    17-02-2008 om 10:20 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Per Podium Mobile - Kersteditie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoezo, u dacht, tijdens de eindejaarsperiode zullen die van Stichting Zondag! wel al dromen van gevulde kalkoen met gepofte kastanjes en veel pakjes onder de boom, en dus helemaal geen tijd hebben voor het organiseren van hun podia??

    Vergeet het maar!

    Vanavond, zoals (oké, meestal) elke derde zondag van de maand, weeral een supergezellige editie van Per Podium Mobile, nog steeds in café De Kleine Wereld, Vlasmarkt 23 te Antwerpen.

    U wordt verwacht vanaf een uur of half negen, en wees er zeker bij, want er zitten een paar verrassingen tussen !

    Tot daar!

    16-12-2007 om 11:20 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Per Podium Mobile
    Jawle,

    Het is weer die zondag, dus voor zij die vanavond niet voor de tv willen hangen, komt allen weer kijken naar een spetterende editie van Per Podium Mobile, in De Kleine Wereld - een combinatie café-restaurant-terras - op de Vlasmarkt. Vanaf 20u en natuurlijk helemaal gratis.

    Tot dan?

    16-09-2007 om 11:36 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Den Boot Op!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen En het houdt maar niet op: naar jaarlijkse gewoonte kleurt Stichting Zondag! de laatste dagen van augustus (of toch ongeveer) weer de stad met een schitterend en origineel evenement. Gisteren werd al de aftrap gegeven, van ons nieuw project 'Den Boot Op!'. Jawel, u raadt het goed, Stichting Zondag! entert deze keer de alomgekende Flandriaboot, en vaart twee keer per avond gratis en voor niks uit naar verre horizonten, terwijl u kunt genieten van de crème de la crème van artiesten die op onze podia hebben gestaan het laatste jaar. En ondertussen stilt u rustig uw dorstige ziel aan de bar.

    Vanavond (vrijdag) en morgen varen wij zoals gezegd nog twee keer uit, met per vaart twee optredens: eerste vaart om 19u30 (stipt!), tweede vaart om 20u45 (ook stipt!). De boot missen is dus ook letterlijk de boot missen. De tochten duren een klein uur, dus geen excuus om niet minstens één keer mee de Schelde op te gaan.

    En zondag, zondag blijft ons schip lekker liggen aan het ponton van het Steenplein, en serveren we een extra lang programma.

    Meer details vind je op onze site, www.stichtingzondag.be, maar kom gewoon af en geniet lekker van deze combinatie van een oeroud Antwerps ikoon en tja, de geschifte zielen van Stichting Zondag!.

    Tot gauw!

    24-08-2007 om 11:02 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sweet twenty-six
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn lieve schatke Helena - sinds kort 'de pries', ik ben 'de stekker' - wordt vandaag 26 zomers jong! Spijtig dat we moeten werken, maar we gaan er toch een spetterende dag van maken.
    Voor zij die haar gère zien : stuur eens een lief berichtje naar mijn nummer 0476/465.756, dan geef ik ze door (zet je naam er misschien wel onder want een of andere onverlaat heeft onlangs haar gizmo gestolen, en nee, ik zet haar nummer niet op deze blog, die van mij maakt niet uit want Stichting Zondag!s-gewijs valt die toch al overal terug te vinden ), of stuur een mailtje via deze blog!
    Doen hee ;)

    31-07-2007 om 07:16 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor zij die weer even uit de soldengekte willen stappen, en genieten van het betere weer dat vandaag voorspeld wordt, deze tip: kom dan toch gewoon naar het gratis festival Guerillaland, op het Stuivenbergplein (da's vlak bij het Oude Badhuis, bereikbaar met tram 12). Ergens rond half acht treed ik zelf op in de Speaker's Corner, maar voor mij alleen moet je het zeker niet doen, want ziehier het geweldige programma:

    14u30 - 15u00               The Chocolate Lovers

    15u45 - 16u15               Leafpeople

    16u45 - 17u15               Tourist
     
    17u15- 17u45                Butsenzeller
     
    18u45 - 19u30               Fait d’Anvers
     
    20u30 – 21u15              Kuskessarma
     
    21u15 – 22u00              DJ Jasper
     
    Speaker’s Corner:
     
    15u00                           Stijn Vranken
     
    16u15                           Pierre Magis
     
    17u45                           Didi De Paris
    Jef Staes
     
    19u30                          Sacha De Backer
                                       Koen de Smet
     
    Uur TBC:                      Sammy Deburggraeve
      
    Presentatie:                  Butsenzeller
     
    Fornication Hifi danstent: Bombscare Sound, GuyΩ, Skamz, D-Convict, Hackpheut, Kastor BTB Dice,…
     
    Vanaf 22u afterparty in het Oude Badhuis met DJ Lamont, DJ Soi & Gaz::mazk (inkom 3 €, voorverkoop –hier op Guerillaland, aan de bonnekes-2 €)

    Tot daar!

    07-07-2007 om 08:43 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van opleiding naar opleiding
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Yep, de aandachtige blogger heeft allang gezien dat de afteller hier links alweer aan het optellen is. Dinsdag ben ik dan ook begonnen op mijn nieuwe te gekke job. En ook daar volg ik de eerste maanden nog een flinke opleiding, vooral statistiek en implementatietechnieken. Meer uitleg? Die geef ik hier niet, dat moet je me maar eens vragen als je er zin en tijd voor hebt. Maar je mag wel weten dat ik me er kiplekker in mijn vel voel, het niveau ligt aangenaam hoog (nu moet ik uit mijn pijp komen zie), de voorwaarden zijn perfect en de sfeer mag er ook best wezen.
    Ik sta te popelen om mijn steentje daar effectief te kunnen bijdragen...

    07-07-2007 om 08:29 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met een scherpe C
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eventjes weggeweest van deze blog, maar ja nogal lekker druk gehad. Vorige vrijdag - de dag voordat ik de fantastische Murgaparade presenteerde (op even fantastische wijze ), mijn laatste dag opleiding gevolgd van een cursus bij Cevora (via VDAB). Drie maanden lang C# (da's een programmeertaal) en meer van dat computergedoe in mijn hersentjes gepompt. Heel interessante cursus, heel toffe mensen, en ons eindproject was om van te snoepen - of althans, de ideeën erin, want af is het niet geraakt.
    Hiernaast een printscreentje van een Minesweeper-programmaatje dat ik zelf geschreven heb (in opdracht natuurlijk).
    En aan mijn collega studenten: zij die al werken, doe dat goed, zij die nog werk zoeken, heel veel succes, en blijf mijn blog af en toe bekijken want zoals al beloofd, er komt nog een verrassinkje aan!

    07-07-2007 om 08:21 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MURGAGAGAGAGAAAA
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze zaterdag, 30 juni, vindt in de Antwerpse binnenstad het grote Murga-festival plaats (zie www.murga.be). Een leuke mengelmoes van fantastische mensen, die dansen, zingen, muziek maken en vooral voor veel verdraagzame sfeer zorgen. Vier groepen vertrekken vanuit verschillende plaatsen in de stad, om 15u, en komen tegen 16u samen op de Grote Markt, om daar, in en rond de Murgadrome, de boel nog een tweetal uren op stelten te zetten.
    En wie mag die happening op de Grote Markt presenteren, becommentariëren en nog een extra noot meegeven? Jawel, uws ondergetekende. Morgen heb ik een vergadering hierover, dan weet ik meer over wat er verwacht wordt, maar ik kijk er in ieder geval naar uit om op zo'n groot gebeuren (meer dan 500 artiesten alleen al, naar het schijnt), mijn beste MC-beentje voor te zetten.
    Komt dat zien, komt dat zien !

    26-06-2007 om 08:51 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woorddadige Woensdag

    Morgen, woensdag 27 juni, vanaf 20u, in De Kleine Wereld op de Vlasmarkt, weeral een editie van Frank van den Steens
    WOORDDADIGE WOENSDAG
    met Bart Van Peer (poezie en presentatie), Vincent Daelemans (kleinkunst comedy), Philippe Van Beek (poezie), Sue Ellen (singer-songwriter), Sacha De Backer (poezie, comedy), Manfred Unplugged (singer-songwriterduo), Els Dams (comedy), Lut Van Nooten (singer-songwriter), Frans Vlinderman (poezie) en The Chocolate Lovers (sonic blues).

    Ik ga daar vooral wat nieuw materiaal brengen én materiaal dat al zo lang geleden is dat de meesten het al vergeten zullen zijn of nog niet kennen.
    Tot dan dus!
    PS: Lang napraten zal er niet inzitten want de volgende dag moet ik 's morgensvroeg gaan babbelen met mijn nieuwe baas, yes! Voor zij die het nog niet weten: dinsdag 3 juli begin ik eindelijk weer te werken, als 'implementatieconsulent'. Wat dat inhoudt? Bwoah, geef me eens een pint en ik licht een tipje van de sluier op ;)

    26-06-2007 om 08:45 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grrrr...
    Oké, vannacht was het al ietsje beter, maar toch... de laatste drie nachten zodanig opgegeten geweest door die *@"! rotmuggen, dat ik ondertussen over de wallen onder mijn ogen struikel. Vandaar, een reeds oud gedichtje, gelukkig met een vrolijke noot om de spirit er toch nog wat in te houden:

    Dalí en de mug

    hoe maak ik van een mug een olifant?
    heel simpel:
    je trekt zijn vleugeltjes uit
    leert hem trompetgeschal
    elke voorpoot wordt een tand
    en de lange snuit
    die heeft hij al

    hoe maak ik van een olifant een mug?
    ook heel simpel:
    je bindt die vleugeltjes op zijn rug
    leert hem zoemen rond je kop
    en eens steken elk uur
    maar let wel op
    sla hem niet dood
    want zo'n vlek op de muur
    is echt wel wat te groot!

    (prijsvraag: kan je me de titel van dit gedicht verklaren, dan stuur ik je persoonlijk per email een gescande kopie van mijn laatstenieuwe-handgeschreven-nog-niet-gepubliceerde gedicht, mét handtekening, jawel! (zal veel reactie op komen, pfff))

    22-06-2007 om 07:34 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    17-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefs II - aka Nutella

    het zilver klatert klapwiekend
    in gulle stromen door mijn aderen
    gutsend van tintelend verlangen
    naar jouw smaragdgrijze ogen
    lustig van overvloedige heimwee
    naar jouw robijnroze lippen
    hitsig van doordringend wegdromen
    tussen jouw fluweelzachte dijen

    meisje, lieve meisje, laten we vrijen
    fantastisch in het echt
    en spannend gevaarlijk dichtbij
    de afgrond
    van nooit meer willen loslaten
    van nooit meer willen praten
    van enkel nog hartsdiep
    houden van
    en houden aan
    en houden ...

    hou mij !
    hou mij bij !


    (jawel, het eerste liefdesgedichtje dat ik voor mijn fantastische meisje heb geschreven; vraag me niet waar de Nutella vandaan komt...)

    17-06-2007 om 09:08 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefs I
    toen zocht ik me een plekje
    tussen kaart en huis
    en vond
    op onverkend terrein
    mijn deur
    naar het gewisse
    ze zwaaide
    met een zachte tik
    mijn vroegere ik
    dicht achter mij
    en sindsdien
    ben ik
    alleen nog maar
    jou

    17-06-2007 om 09:03 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.U stemt toch ook?

    En het is weer zover, de derde zondag van de maand staat voor de deur en dat betekent, jawel, wederom een fijne editie van
    Per Podium Mobile
    deze zondag 17 juni dus, om 20u30
    in
    café-restaurant
    De Kleine Wereld
    Vlasmarkt 23-25

    Na het débâcle vorige maand, worden we nu nog eens met open armen ontvangen in dit ruime etablissement, met cantina, café, binnenkoer én restaurant.
    We maken er natuurlijk een punt van de etende gasten te laten fijnproeven van nieuw opkomend podiumtalent, naar onze trouwe gewoonte! En het is er open voor iedereen die gewoon wil komen kijken ook, jawel.
    Bij goed weer zullen de optredens buiten doorgaan.

    Tot zondag!

    13-06-2007 om 06:53 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    16-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Per Podium Mobile editie mei
    Het was weer even spannend zoeken naar een locatie, maar het reizend podium van Stichting Zondag! heeft voor mei dan toch een haven gevonden om aan te meren. Dus knoop het in uw oren en tong, deze zondag, 20 mei, weeral een editie van Per Podium Mobile, deze keer in café A Mi Manera, Brouwersvliet 12 (de homebase van cnc events, www.cncevents.be).
    Met o.a. Jan, Patrik & de Plooicaravans, Kris Verdonck en compagnie, Karl Eckhart en A'petown.
    De rest van het programma kunnen jullie opvolgen op www.stichtingzondag.be.
    Niet te missen dus.

    En oh ja, voor zij die zich al beginnen af te vragen wat Stichting Zondag! deze zomer voor jullie in petto hoofd: schaf je maar al een zuidwester en een gestreept matrozenpakje aan, want we varen eind augustus enkele keren uit met de Flandriaboot. Waarover later meer, zowel hier als op onze site...

    Tot zondag!
    Sssss.

    16-05-2007 om 07:18 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Figuranten voor kortfilm gezocht
    Hey luitjes,

    Onderstaande mail vraagt wie er zin heeft om te figureren in een nieuwe kortfilm van Sissi Seifert, volgende week zondag 27 mei. Het staat niet expliciet in de mail, maar de rol van die nietsontziende TV-maker zal gespeeld worden door... mezelf, jawel. En ik zit daar in ervaren gezelschap, zoals je kunt lezen, dus ik mag uit mijn pijp komen!
    Dus, als je zo eens iets anders wilt doen, meer dan welkom, alle contactgegevens staan in de mail.
    Tot dan?

    Op zondag 27 mei wordt in 't Klein Raamtheater te Antwerpen (Lange Gasthuisstraat 26) een belangrijke scène van de kortfilm "Analysing you" opgenomen. Dit gaat over een ambitieuze, nietsontziende T.V.-maker die zijn vrienden gebruikt om zijn naam te vestigen. Hij wil een zelf-bedacht programma testen en vindt in zijn beste vriend de ideale deelnemer. De kandidaten krijgen een innerlijke makeover en worden door hun vrienden geanalyseerd.  Analysing you wordt een satire op reality tv.
    De regisseur is Sissi Seifert (zie www.sissiseifert.be).
    De scène betreft de opnames van een live-televisieprogramma met publiek. Hiervoor hebben we veel figuranten nodig, want we willen de zaal volledig bezetten (96 zitjes!). Vandaar dan ook deze oproep...
    Het is de bedoeling dat het publiek enkele malen enthousiast geapplaudisseert terwijl de presentator het podium opkomt. De opnames zullen ongeveer 1,5 uur in beslag nemen en hoeven helemaal niet saai te zijn.
    Acteurs van dienst zijn: Maarten Bosmans (Flikken), Tom De Hoog (Thuis), Robin David (Wittekerke/Spoed), Isabel Van Hecke (Toneelhuis), Danae Van Oeteren (thuis), Jenna Van Lommel (Spring) en Ayesha Kunzle (Ceremonia). (en ikzelf dus )
    Je wordt verwacht om 14u aan de ingang van het 't Klein Raamtheater
    Het zou tof zijn indien je bevestigt via  (analysingyou@hotmail.com).
    Bovendien worden na de opnames gratis 2 kortfilms vertoond: "Ornitologie" (Sandra Vanderjeught) & "Mama" (Sissi Seifert). Beide films zijn het werk van jonge en talentvolle regisseurs en maken het dus helemaal de moeite om langs te komen.
    ps. Gelieve deze oproep naar zoveel mogelijk mensen te fwd'en.
    27/05/07
    14u
    't Klein Raamtheater
    Lange Gasthuisstraat 26
    2000 Antwerpen
    0473-59 85 31

    15-05-2007 om 07:00 geschreven door Zacharov  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Hmm... het wordt eens tijd. Tijd dat ik werk maak van een lijstje. Een lijstje met optredens, artikelen, winsten, verliezen en meer van dat. Voorlopig nog volledig onvolledig. Voorlopig nog chronisch onchronologisch. Voorlopig... maar het is toch al begin. Ooit... En ja, u mag mijn geheugen altijd versterken, mocht u zich nog een of ander optreden of zo herinneren dat nog niet in de lijst staat. Datums worden trouwens sowieso pas later toegevoegd. One hell of a job, but a man's got to do what...

    - Artikel in Gazet van Antwerpen in kader van Finale Open Podium Arenberg 2007
    - Finale Open Podium Arenberg 2007
    - Open Podium Arenberg
    - Finale BK Poetry Slam
    - Winnaar West-Vlaamse Gedichtenslag
    - (hoofd)rol in kortfilm 'Analysing you' van Sissi Seifert
    - Samen met Sammy Deburggraeve in reportage van Enak Cortebeeck
    - Verscheidene Stichting Zondag!-podia, zowel als performer als presentator
    - Interview in Ramblas op Radio Klara in het kader van BK Poetry Slam
    - Eerste avondvullende show 'Hak de Tak!' in Arenberg
    - Legio optredens met de ComedyCadetten
    - Presentator van Artwerpen van PUC
    - Presentator op Guerilla
    - Presentator van Woordpodium op Hove Live
    - Finalist Poëzie 2005
    - Optreden op Cultuurnacht
    - Optreden tijdens De Nachten in de Singel
    - Winnaar eerste editie Leuvense Poetry Slam
    - Optredens in de Hopsack
    - Radioprogramma op Centraal, Mixomatose (ik woord, ander dj)
    - Eerste showtje Dicht, Open en Toe
    - Paar keer op mijn bek gegaan in The Joker
    - Optreden op Gentse Feesten
    - Optreden op Gent Dicht
    - Optreden tijdens fameuze Boxing Slam te Izegem ihkv West-Vlaamse Gedichtenslag
    - Rolletje in videoclip van Dollhouse Drama
    - Meegespeeld in verscheidene toneelstukken over de jaren heen
    - Optreden in jeugdhuis Wijnegem
    - ...

    pffff, ben het nu al beu, maar zoals gezegd, hier wordt nog verder aan gewerkt!

    Archief per week
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs