BIG TIME RUSH.
Inhoud blog
  • Voor de James Maslow Lovers!
  • Nick bows first-ever Big Time Rush TV movie.
  • Big Time Rush - Music Sounds Better With U
  • Kendall Schmidt & Logan Henderson: Dog Fight!
  • Happy Birthday Kendall Schmidt! 'Big Time Rush' Star Turns 21 Today
  • Interview: Tanya Chisholm van 'Big Time Rush'
  • 10 dingen die je misschien niet weet over James David Maslow!
  • Interview: Challen Cates vertelt over het moeder zijn van 'Big Time Rush'
  • Big Time Rush: "We houden van goede muziek"
  • Fans!
  • James Maslow: 21ste verjaardag in Las Vegas!
  • Big Time Rush: If I Ruled The World. feat Iyaz!
  • Nieuwe story op Quizlet.nl
  • Kendall's new haircut.
  • Big Time Rush: Costa Mesa Men!
  • Stephen Kramer Glickman betrokken bij ongeluk.
  • Ciara Bravo : "Kendall is een perfecte broer!"
  • Big Time Rush “Boyfriend” Featuring Snoop Dogg.
  • Carlos koopt huis van 1.5 miljoen dollar.
  • Enkele weetjes over de jongens.
  • Big Time Rush zonder Kendall?
  • Russell Brand @Big Time Rush.
  • About Big Time Rush.
  • Big Time Rush - "Big Time Beach Party" Promo.
  • Videoclip 'Stuck' is nu uit ;D
  • Carlos Pena Jr.
  • Logan Henderson.
  • James David Maslow.
  • Kendall Francis Schmidt.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Laatste commentaren
  • Blog (margriet)
        op Voor de James Maslow Lovers!
  • Big time rush (Kim keppers)
        op Big Time Rush: Costa Mesa Men!
  • big time rush (kim keppers)
        op Big Time Rush: Costa Mesa Men!
  • Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.


    Ontdek ze!
    05-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nick bows first-ever Big Time Rush TV movie.
    Big Time Movie

    Nick is Beatles-klassiekers zoals het brengen van Help! , A Hard Day's Night , Can We Work It Out en Revolution aan de tween te stellen via de cast van Big Time Rush in de oorspronkelijke van het netwerk tv-film, Big Time Movie .

    De film zal ook muziek van Big Time Rush's binnenkort worden vrijgegeven tweede album, Elevate . In Big Time Movie , die momenteel in productie in Vancouver, de personages hoofd naar Londen voor hun eerste grote wereldtour, maar in plaats daarvan mengen in een missie om de wereld te redden. Stel in première in 2012, Big Time Movie wordt geproduceerd door executive tonen schepper Scott Fellows.

    Elevate , Big Time Rush's tweede album van worden vrijgegeven deze maand door Columbia Records / Nickelodeon volgt de groep debuut, 2010's BTR , dat is gescand meer dan 700.000 albums. Tot op heden, Big Time Rush heeft verkocht meer dan 2,7 miljoen gecombineerde digitale tracks. Elevate ook over gloednieuwe muziek die zal debuut op de komende afleveringen van Big Time Rush .

    Nu in zijn tweede seizoen, Big Time Rush , die volgt vier beste vrienden uit Minnesota die de handel in hun hockeysticks voor muziek superster in Los Angeles, gemiddeld 4,1 miljoen kijkers in totaal. De serie 'lancering op Nickelodeon trok 6,8 miljoen kijkers, waardoor het de meest bekeken live-action series premiere in de geschiedenis van het netwerk.


    05-11-2011, 23:23 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Big Time Rush - Music Sounds Better With U
    Enjoy!

    05-11-2011, 23:16 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kendall Schmidt & Logan Henderson: Dog Fight!
    Kendall Schmidt & Logan Henderson: Dog Fight!

    Kendall Schmidt en Logan Henderson te krijgen in de fysieke comedy tijdens het filmen van nieuwe scènes voor Big Time Rush in het park op vrijdagmiddag (14 oktober) in Vancouver, British Columbia, Canada.

    De twee, samen met costars Carlos Pena en James Maslow , begon filmen voor een nieuwe Big Time Rush film eerder deze maand.

    Er is eigenlijk een nieuw BTR TONIGHT aflevering uitgezonden, @ 20:30 ET / PT op Nickelodeon.

    In "Big Time Contest," na Big Time Rush zweert dating, een tiener tijdschrift loopt een wedstrijd en de vier gelukkige winnaars 'een Datum met BTR Win' - elk met hun eigen bagage - geef de jongens serieuze dating drama.








    Big Time Rush “Big Time Contest” at 8:30 p.m. ET/PT. from Jessica Wilson on Vimeo.

    05-11-2011, 23:13 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy Birthday Kendall Schmidt! 'Big Time Rush' Star Turns 21 Today


    File:Kendall Schmidt BTR Paparazzo.jpg

    Kendall Schmidt viert zijn 21ste verjaardag vandaag! De Big Time Rush ster is het krijgen van een heleboel 'Happy Birthday' wensen op Twitter van fans. Schmidt hit it big met zijn rol op de Nickelodeon show, spelen Minnesota hockeyspeler Kendall Knight. Zo groot, in feite, dat hij een enorme fan volgende - met alle zogenaamde 'Rushers' de hoop dat hij de beste dag ooit vandaag!

    Kendall Schmidt is zonder twijfel koesteren in zijn succes op zijn verjaardagDit is een grote week voor Big Time Rush: De band, genoemd natuurlijk na de tv-show, zal haar nieuwste album, Elevate , op 21 november. De eerste single van dat album, "Music Sounds Better With U," is nu op iTunes . Te oordelen naar de omvang van Twitter ondersteuning van Kendall's krijgt, moet het heel populair!

    Geen woord over de manier waarop Kendall Schmidt zal zijn mijlpaal 21e verjaardag vandaag. Hij is nu juridisch, zo is hij van plan een wild avondje uit? Hoe dan ook, Happy Birthday to een super-getalenteerde acteur / zanger met een mooie toekomst voor zich!

    05-11-2011, 23:03 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    31-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interview: Tanya Chisholm van 'Big Time Rush'
    Tanya Chisholm
    Hoi Tanya, hoe gaat het?
    Goed! Ik ben met mijn hond. Het is zijn verjaardag. Hij draaide zich om (lacht). 

    Cute! Wat is uw hond's naam?
     Zijn naam is Oliver.

    Aw (lacht)! Ik hou van honden! Dus kan je ons vertellen over hoe jullie optreden op Big Time Rush ?

    Nou, het was gewoon vrij veel een auditie als iets anders. Het was een vrij eenvoudig auditie en was ik terug gebeld. Het was gewoon een terugkerende rol op het moment dus meestal als het een terugkerende rol is, maar ze belt u in een keer en als ze je wilt, boeken ze je. Maar om wat voor reden, ze noemden me in drie keer en toen moest ik gaan voor de schrijvers en de producenten, en ik was als, "Dit is vreemd." Maar het blijkt dat ze dat deden omdat de rol het potentieel had om een vaste rol, die zij niet worden! Dus ik was erg blij. Het is cool de manier waarop het bleek.

    Ja, hoe opgewonden was je toen je werd getrokken op full-time?
     Oh my gosh. Je hebt geen idee.Het was zo'n een beantwoord gebed. Voor een acteur, het is zo'n een geweldige en zeldzame ding om een reguliere baan hebben en enig gevoel van formaliteit in je leven, weet je? Dus toen ik hoorde dat ik getrokken werd op full-time, het was net als "Ja!" Ik heb zo lang gewacht, weet je?Het was echt heel spannend. 

    Yeah! En het is een Nickelodeon show, dus het is lijkt veel plezier. Wat is de set uit? Je werkt met veel jongens!
    Ja, dat doe ik (lacht). Ik werk met veel jongens. Het is echt leuk. Ik ben gewend om rond een heleboel jongens te zijn, want ik heb drie broers, maar het is geweldig. Wij werken op twee soundstages en het is altijd gek. Er is altijd een miljoen mensen daar en iedereen op de cast is super gek. We spelen practical jokes op elkaar en iedereen is als familie. We hebben allemaal soort van dezelfde persoonlijkheden en hetzelfde gevoel voor humor. Dus we spelen allemaal grappen over elkaar en een heleboel keer krijgen we in de problemen, omdat we gek veel rondlopen op de set. En dan de producenten zijn als: "Jullie! We hebben zo veel werk te doen. Get it together!" (Lacht). 

    eventuele werkelijk goede practical jokes die uit steken voor je?
     Oh, ja! Ik heb een goede (lacht). We schoten op locatie een tijd voor de "Big Time Mansion" episode. We waren in Beverly Hills aan een groot herenhuis en zo basiskamp was een paar mijl verderop. Dus we hadden allemaal aanhangers, die gewoonlijk niet het geval is. Meestal, we hebben allemaal kleedkamers aan het podium. En de jongens gingen allemaal naar de badkamer - nr. 2 - in trailer Stephen Glickman en vervolgens draaide de hitte op de set (lacht)! We waren op de set van vier of vijf uur voordat we weer terug. En dit was de eerste keer dat Glickman had zijn moeder gevraagd van San Diego om te bezoeken. En hij was als, "Oh mama, kom mijn trailer bekijken! ' En hij ging daar en je kunt je voorstellen hoe het was daar na vier uur met de hitte opdagen en al dat spul in het toilet (lacht).

    Dat is een goede (lacht)!
    Hij was als: "Wie zou me dit aandoen?? " Het was grappig want we waren allemaal onder een hoedje over. Ik heb de jongens texted als: "Oh, hij komt terug in te stellen." En toen zij opgetrokken in de bus, waren alle jongens hem aan het filmen. Hij was als: "Jullie!" Het was zo grappig.

     Dat is hilarisch!
     Het was hilarisch. Dat was zonder twijfel het beste grap. En er zijn reacties op de film.

     Awesome! Dus, de show begon enorm en nog steeds goed te doen. Waarom denk je dat het zo succesvol?
     Allereerst denk ik dat iedereen op de show echt getalenteerd is. De jongens zijn allemaal werkelijke zangers en muzikanten. James is een klassiek geschoolde pianist. Kendall, had hij een band voor. Alle onderdelen zijn er. Steve Glickman was een standup komiek. Dus, iedereen die betrokken is bij de show is erg getalenteerd en ik denk dat komt door. En dan ook, we hebben allemaal erg goede chemie samen. We zijn allemaal vrienden.We hangen buiten de show als we tijd hebben. Dus, de band tussen ons is erg goed en ik denk dat je kunt zeker dat te zien. Dan ook, ik denk dat mensen, vooral in deze tijd,meer open staan ​​voor de hele fusie tussen muziek en acteren en dansen met alle shows zoals So You Think You Can Dance .Deze generatie is veel meer gewend aan het zien van zang en dans op tv bij het ​​misschien wel op voorhand. Maar dat alles. Iedereen houdt van muziek. Iedereen houdt om vermaakt te worden.Ik denk dat al die componenten. En dan is het gewoon grappig. Het schrijven is grappig. Ik denk dat het een soort van The Monkees. Dat is wanneer ik denk als ik het kijken. Ik ben als "Oh, dit is net als The Monkees." Het is een goede formule.

     Zeker. En natuurlijk, de show gaat over een jongen band. Heb je door een jongen band fase?
     Oh, heb ik?? Ja, meisje (lacht). NSYNC was mijn eerste concert.

     Ja! Ik heb altijd gekozen voor NSYNC meer dan Backstreet Boys ook (lacht). 
    Me too! Zeker. Maar ja, ik ben echt niet te krijgen in New Kids on the Block of andere reden. Ik weet het niet. Misschien was ik te jong, maar NYSNC was als mijn jam.

     Haha! Awesome. Dus vertel me, hoe werden de Kids 'Choice Awards? 
    Het was zo leuk. Het was een heel goede tijd. Het is overweldigend, want iedereen komt op voor de Kids 'Choice Awards. Snoop Dogg was er en hij deed een aflevering op de show en ik was als, "Snoop!" Hij was daar met zijn kinderen en ik kreeg goeiedag te zeggen tegen hem. En toen Stan Lee was er. Iedereen. Iedereen was er. Dus het is spannend om te zien dat al die grote beroemdheden uit voor de Kids 'Choice Awards komen. En dan de prijzen [ceremonie] is gewoon super leuk. Je ziet al die kinderen in de voorste spelen in slijm en het is gewoon ... Ik denk terug aan toen ik die leeftijd had en als ik een kans om naar deze te gaan, dan zou de leukste ding in de hele wereld. Het is zo leuk. En je krijgt te zitten met al uw castmates. Het is gewoon een heel erg goede tijd. En het is relaxed. De muzikale optredens zijn altijd groot. Het was grappig, want ik denk dat ze een backstage cam  hadden en ik had geen idee. Maar mijn familie terug in Florida, waren zij de backstage cam online te kijken en ze texted me als: "We hebben je net gezien op tv, het eten van kaas naast Heidi Klum!" Ik was als, "Echt niet? Natuurlijk. De tijd die ik heb gezien op tv ben ik mijn gezicht vulling met kaas naast Heidi Klum." Het was zo grappig. Net als note to self: Geen varken uit naast de supermodellen (lacht).

     Nou gelukkig, ze lijkt zeer ontspannen. Ze kreeg slimed die nacht denk ik.
     Ze was erg leuk. Het was grappig. Ik was als, "Natuurlijk, Tanya."(Lacht).

     Je hebt een ton van de mensen ontmoet. Heeft u wel eens starstuck?
      Op een bepaalde manier, je soort zie je mensen de hele tijd. Ik heb zelden omhoog naar mensen en worden als: "Oh my gosh! ' Maar er zijn sommige mensen die k echt genieten van hun werk. Net als ik ontmoette Paul Rudd of een van de cast van Arrested Development ...

    Grote. Bedankt voor het gesprek met ons, Tanya!
    Dank je wel!

    ©Copyright Sharon Tharp.

    31-07-2011, 00:44 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    30-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 dingen die je misschien niet weet over James David Maslow!

    In een recent interview met AOL, James Maslow van Big Time Rush gaf tien willekeurige feiten over zichzelf. 

     10. James, Carlos, Kendall, en Logan waren gevonden in een landelijke talentenjacht.

     9.. James was te gast op 'iCarly' als Shane, een jongen die tussen Carly en Sam kwam. 

    8. James werkte bij de San Diego Opera Company op slechts 10 jaar oud. 

    7. Als een kind, heeft James zijn zomers doorgebracht in een kamp genaamd Rawhide Ranch, waar hij leerde om paard te rijden. 

    6. In 8th grade, James ging naar San Diego School met de richting Kunsten.

    5. James heeft besloten om naar school te gaan nadat zijn vader hem een keuze gaf op het krijgen van een eigen paard of naar school. 

    4. James heeft een 12 jaar oud, 50kg hond genaamd Falco. 

    3. James heeft shows verricht zoals "Footloose" en "Les Miserables" en op een dag wil hij een ster worden op Broadway. 

    2. James kiest voor vanille en niet voor chocolade. 

     1. Favoriete game van James is 'Risk'.. 

     Cool! Heeft u en James iets met elkaar gemeen? 

    Nog een feit: Wat zou James doen als hij heerste over de wereld? Check zijn antwoord hieronder.

    30-07-2011, 00:18 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (15 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interview: Challen Cates vertelt over het moeder zijn van 'Big Time Rush'
    Challen Cates

    Hi Challen! Dus laten we praten over Big Time Rush ! Hoe is het werken met Kendall [Schmidt] en Ciara [Bravo]?

    Ik werk graag met hen. Het is zo leuk. We hebben een geweldige tijd waarin de drie van ons te krijgen om een ​​scène samen doen. We zijn als een kleine gelukkig gezin. Ze zijn echt geweldige kinderen.

    Dus, je bent een moeder. Maakt het het makkelijker om een ​​moeder te spelen op TV?

    Ik denk het wel, ja. Ik bedoel, ik heb zeker ervaring om uit te putten, ook al zijn mijn kinderen twee en vijf. Ik herinner me het spelen van een moeder voordat ik kinderen had en ik moest een baby te houden en zij waren als 'Stop, stop, stop. Dat is niet hoe je het bezit van een baby! 'Zij moesten in principe komen om me laten zien hoe je een baby vast te houden. Dus ik denk dat er zeker voordelen aan een echte moeder zijn, maar ik denk ook dat het een goede training is, dus hopelijk zal ik een betere moeder worden voor tieners. 

    Ja, je karakter probeert zeker te zijn over de coole moeder. Vindt u het streven naar dat ook?

    Oh my god, ja! Ik wil een leuke moeder zijn! Ik denk omdat mijn kinderen nog klein zijn, ik ben nog steeds cool om hen, maar ik hoop dat ik dat kan vasthouden aan mijn coole status. Dus, ga ik alles doen wat ik kan doen. 

    Ja, het is ruig met tieners soms ...  


    Ja, ik weet het, zal er waarschijnlijk een aantal opstanden zijn op een bepaald punt. Dat is onvermijdelijk. 

    Dus zijn er geen grote grappenmakers op de set?


    Ja, de jongens voortdurend iets van plan. Er is altijd iets te beleven. Er is een zwembad op een van onze soundstages, zodat ze altijd proberen elkaar te duwen in het zwembad. Tijdens de laatste aflevering van het seizoen, bleven ze proberen om de executive producer te duwen in het zwembad en in het bijzonder Kendall. Ze zijn echt grappig samen. Ze bleven hem achterna rennen rond het zwembad, , en tenslotte Scott, de executive producer, zei: "Hier!" En gaf zijn iPhone uit om het script supervisor, trok zijn shirt uit en sprong in het zwembad.

    Dat is geweldig. De show is enorm. Waarom denk je dat het bij de mensen zo veel hangen?

    
Ik denk dat het appelleert aan een mooi breed publiek. Het doet een beroep op zowel meisjes als jongens. De meisjes willen de jongens datum en de jongens willen de jongens. En ik denk dat het een vrij breed leeftijdsgroep is, die het aanspreekt. Ik ben altijd verrast door kinderen en volwassenen die komen naar me toe en vertellen me hoeveel ze van de show willen.

    De show gaat over een jongensband. Hebt u door middel van een boy band fase gaan op elk punt van je leven?

    Ik ben meer een fan van The Rolling Stones en The Beatles en de Grateful Dead. Dus nee, ik heb dat nooit meegemaakt dat. Ik had nooit de posters op mijn muur of zo. Ik bedoel, ik had een enorme poster van Rob Lowe (lacht), maar niet de bands. Rob Lowe ... oh ja. En ik nog steeds doen! Heb je die cover van hem op Vanity Fair ?

    Nee! Maar ik kijk hem op Parks and Recreation . Hij is geweldig. Dus wat andere muziek vind je leuk? Eventuele gênante nummers op je iPod?

    Nou mijn ringtone is een Big Time Rush lied, "'Till I Forget About You." Maar het meest genante ... oh, nou, ik heb 'Do-Re-Mi', maar ik kan het uitleggen. Mijn dochter is het nemen van balletlessen en ze zijn het leren van een routine dansje. Dus ik downloadde het nummer zodat ze konden oefenen.

    Ik hou van dat! (Lacht). Hoe zit het met TV? Je hebt op een ton van de shows. Waaruit blijkt vind je leuk om naar te kijken?

    
Ik ben gek op Mad Men op dit moment. Ik ben geobsedeerd door Mad Men . Ik hou van dat. Ik heb het kijken Shameless , heb ik netflixed alle seizoenen van The Wire .

    Dat zijn enkele goeie! Krijg je meegezogen in reality-tv op alle?


    Nee, ik kijk geen van dat spul!

    Je hebt geluk! Ze zijn verslavend.

    Ik weet het en dat is waarom ik niet wil kijken. Ik weet dat als ik begin te kijken, zal ik moeten blijven kijken.

    Zeker. Dus wie zou je droom Costar zijn?

    Nou ... Ik zou heel graag samen met mijn man [Aaron MacPherson]. Dat zou geweldig zijn, iets wat echt goed is met hem. Maar ook andere dan hem ... Ik heb een aflevering van Desperate Housewivesen ik speelde John Slattery's vrouw, dus ik zou graag op de Mad Men   Wezen op Mad Men zou een geweldig, droom scenario zijn. 

    En ik weet dat je sommige producerende hebt gedaan. Wat vind je over het feit dat achter de camera?

    De controle die je hebt als je aan de andere kant. Het is een leuke verandering.

    En kunt u ons alle teasers over wat nog gaat komen op Big Time Rush?


    Hmmm ... laten we eens kijken. We hebben blaren en klodders, bruiloften en allerlei gekke dingen. Er is nog veel meer te komen!

    Haha! Dat is alles wat je ons kunt geven, he!

    Sorry! (Lacht)

    Fair enough. Nu onze site is alles over passies een belangen. We noemen ze ologieën. Wat zijn sommige van uw ologieën?

    Nou ik ben zeker geobsedeerd door mode. En ik ben geobsedeerd door wijn, wijn is een grote passie. En dan handelen en film en televisie. Dat zijn mijn ologieën.

    Geweldig! Nou dank je wel voor dit gesprek voor mij!

    Dank je wel!

    © Copyright Sharon Tarp

    30-07-2011, 00:00 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    28-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Big Time Rush: "We houden van goede muziek"

    Logan Henderson, Kendall Schmidt Carlos Pena en James Maslow.

    In tegenstelling tot de personages die ze spelen in de Nickelodeon-serie, hebben de jongens van Big Time Rush gesmeed zijn korte maar gestage carrière met inzet en toewijding, die heeft geresulteerd in een van de meest succesvolle programma's voor preadolescenten en een van de meest verwachte albums.

    De zoektocht naar Kendall Schmidt, James Maslow, Carlos Pena en Logan Henderson te  vinden duurde drie jaar om Nickelodeon, maar eenmaal gewapende delen, erkenning en roem kwam alleen, samen met de eerste self-titled album, uitgebracht op de verkoop vorige maand, met de medewerking van Snoop Dogg, Jordin Sparks en Cymphonics.

    "We hebben allemaal verschillende muzikale smaken hebben als het gaat om ons onderwijs, horen wij graag en wat we graag willen zingen, en ook het feit dat we vier verschillende stemmen hebben, maar dat is deel van wat Big Time Rush : verschillende geluiden, verschillende stemmen en genres. We houden van goede muziek en proberen alles aan te raken. "

    Een grote harde schijf

    "Snoop Dogg is het meest coole. Hij leerde ons  onszelf te blijven en wat we ook doen,  het is professioneel. Het is een super leuk en professionele type. Voor ons was het een geweldige ervaring met hem te werken. Het beste advies dat we kunnen geven, is dat we ons overgeven, volgen we onze dromen en gaan hen na, "zei Logan.

    Met de wil van de producent Desmond Child, Kevin Rudolph en Matthew Gerrard, onder andere, de jongens van Big Time Rush hadden de gelegenheid gehad om de personages in de serie te verlaten en te leven uit de eerste hand het avontuur van het popster zijn, opname van hun eerste album, op tournee in Europa en nu al de voorbereiding van de tweede schijf.

    "Wij werken met goede producenten als Kevin Rudolph en Desmond Child. Voor het eerste album schreven we enkele liedjes en het was een geweldige ervaring het werken met hen, een grote leerervaring. De waarheid is dat een geweldige tijd hebben  gehad.Overschreden verre onze verwachtingen van wat het was het doen van een album.

    Voor onze tweede album hebben we veel materiaal weggelaten uit het eerste, maar sommige dingen zijn drastisch veranderd in de afgelopen zes maanden, dus we moesten de nummers herschrijven om onze fans iets fris aan de muziek en teksten dat te doen, Dus ja er zijn grote verschillen tussen de twee ", zei Henderson. Het album bevat 16 songs, waarvan "Boyfriend" waarin Dogg Snoop shows van zijn talent, is de eerste single.

    28-07-2011, 11:21 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    27-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fans!
    Big Time Rush, die ster in hun eigen Nickelodeon tv-serie, hebben een legioen van jonge, vrouwelijke fans.  SPECIALE om het nieuws te L / CHUCK Snyder
    Big Time Rush, die ster in hun eigen Nickelodeon tv-serie, hebben een legioen van jonge, vrouwelijke fans.


    27-07-2011, 14:17 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.James Maslow: 21ste verjaardag in Las Vegas!
    James Maslow: 21st Birthday in Las Vegas!

    James Maslow nam een paar foto's als hij zijn 21ste verjaardag bij Chateau Nightclub & Gardens op de Paris Las Vegas op vrijdagavond viert. (15 juli).

    De Big Time Rush ster draaide de grote 2-1 bij de slag van middernacht en zat in de VIP-sectie met vrienden tijdens het diner. Na het eten, de groep danste de hele nacht door tot in de vroege ochtenduren.

    James tweeted, "Laatste dag van mijn 20jaar! Het was een geweldig jaar, voor een groot deel dankzij mijn ongelooflijk ondersteunende fans. Nog veel meer! Xoxo, JM "





    27-07-2011, 14:07 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (17 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Big Time Rush: If I Ruled The World. feat Iyaz!

    If I ruled the world! 

    27-07-2011, 01:13 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)
    26-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe story op Quizlet.nl
    Beste Big Time Rusher! 

    Ik heb een halfjaar niet op deze blog geweest en ook niet op Quizlet. 
    Daarom ga ik er nu mee verder! Ik begin helemaal opnieuw. 
    Ik heb dan ook een nieuwe story op Quizlet 


    Dankuwel als je abo neemt, het zou me een groot plezier doen! (: 

    26-07-2011, 16:53 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kendall's new haircut.

    Gisteravond laat, Big Time Rush 's Kendall Schmidt een blik op zijn nieuwe kapsel via Twitter. Hier is wat hij te zeggen had over het:

     Ik was vergeten om jullie mijn nieuw kapsel te laten zien. Hier ya go! En ik weet niet waarom ik zo ernstig was... 

    26-07-2011, 16:12 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Big Time Rush: Costa Mesa Men!
    Big Time Rush: Costa Mesa Men!

    Big Time Rush haast de menigte op als ze presteren op de OC Fair op vrijdagavond (22 juli) in Costa Mesa, Californië

    "Wie was op de Costa Mesa show?! Zo'n geweldige ervaring ... Hartelijk dank aan al onze fans / vrienden voor het maken van dit alles mogelijk te maken. Love ya:) " Kendall Schmidt tweeted na hun set.

    Het kwartet zijn op dit moment aan de oostkust, de voortzetting van hun zomertour.

    "Net geland in Philly .. rijden naar Delaware ... wow zijn al een lange dag tot nu toe .. in de auto naar Delaware ... ik krijg zo wagenziek als we lange afstanden rijden .. " Carlos Pena tweeted - stuur hem wensen!




    26-07-2011, 16:03 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    26-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stephen Kramer Glickman betrokken bij ongeluk.
    Stephen Kramer Glickman Car Crash
    Big Time Rush "ster Stephen Kramer Glickman was betrokken bij een vervelende autowrak zaterdagavond in Hollywood - deze komiek was het niet eens rijden ... hij was aan het eten aan de overkant. Glickman vertelt TMZ, dat hij gewoon  zijn rekening wou betalen toen keek hij uit het raam en zag een reusachtige witte SUV het trottoir oprijden ... recht in zijn geparkeerde Mustang.

    We vertelden Glickman en de vrouwelijke bestuurder van de SUV's uiteindelijk wisselden informatie uit en gingen hun eigen weg - maar toen was alles gezegd en gedaan ... de hele rotzooi duurde bijna twee uur nodig om uit te zoeken.

    26-01-2011, 14:11 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (11 Stemmen)
    25-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ciara Bravo : "Kendall is een perfecte broer!"
                                                                            Ciara Bravo: Kendall Schmidt is a 'Perfect Big Brother'

    Op haar karakter, Katie Knight : "Ze is geweldig in het bedenken van een plan ter plaatse, maar ze heeft ook een zoete kant om haar - ze heeft wel gevoelens, die kan heel moeilijk zijn om soms geloven, speciaal voor haar broer. Ik zou zeggen dat ze zeer verschillend is van mij. Ik denk niet dat ik kon zijn zo achterbaks als Katie. Ik zou mezelf beschrijven, zonder te proberen narcistisch te klinken, als een aardig persoon. "

    Op haar favoriete aflevering : "Ik hou van de grappen in episode [" Big Time Pranks "] ondanks alle gekke dingen die we moesten doen. Ik hou van Big Time Rush want elke dag op de set, iets nieuws gebeurt en je bent net als, 'Nooit eerder zou dit ooit gebeuren! "

    Op binding met Kendall : "Hij is precies als de perfecte grote broer omdat hij heel lief, maar af en toe hij ook te rommelen met je. Maar hij is zo leuk om te rond en is gewoon fantastisch. Ik heb wel echte broers en zussen. Ik heb een oudere zus en een jongere broer, maar Kendall is als een aanvulling op de familie. We houden ervan om gewoon rond te hangen en te praten. "





    25-01-2011, 20:28 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (32 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Big Time Rush “Boyfriend” Featuring Snoop Dogg.
    Hier is het nummer "Boyfriend" van Big Time Rush met Snoop Dogg.

    25-01-2011, 20:20 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (10 Stemmen)
    23-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carlos koopt huis van 1.5 miljoen dollar.

    Carlos Pena, uit de Nickelodeon show " Big Time Rush , " kocht een 1,5 miljoen $ huis in San Fernando Valley. De woning is 6.000 vierkante meter en heeft een binnenplaats met een fontein buiten.

    In de woning zijn er vijf slaapkamers en vier badkamers en een balkon! Het huis heeft ook een wijnkelder, een zwembad, een spa en een zwembad huis. Leuk!

    Van harte gefeliciteerd met Carlos op zijn nieuwe huis!

    23-01-2011, 18:16 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (23 Stemmen)
    12-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele weetjes over de jongens.
    Big Time Rush Screencaps

    - Kendall eet alleen biologisch voedsel.
    - Logan houdt van extreme sporten.
    - Carlos is een meester in Taekwondo.
    - James zijn lievelingskleuren zijn roze en paars.
    - Als Logan zenuwachtig is, bijt hij zijn nagels.
    - Kendall zijn eerste concert was van Britney Spears, maar nu is hij een grote fan van Miley Cyrus.

    12-01-2011, 18:15 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (69 Stemmen)
    11-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Big Time Rush zonder Kendall?
    Deze werden gefilmd voordat Kendall Schmidt erbij was. Wat ben ik blij dat Kendall nu die rol heeft. + Logan zijn haar is sexy ;D Weetje : De jongen die 'Kendall' speelt, is Dak Zevon, het personage.

    11-01-2011, 18:21 Geschreven door KendallSchmidtLover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (12 Stemmen)
    Welkom op mijn blog!
    Rondvraag / Poll
    Wie is de hotste van Big Time Rush?
    Kendall
    James
    Logan
    Carlos
    Bekijk resultaat


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • HALLO BIG TIME RUSH!!!!!!!!
  • brt cool
  • Carlos and BTR see this!!!
  • Hey BTR!!!
  • big time rush

    Laat zeker en vast iets na! <3


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 04/06-10/06 2012
  • 31/10-06/11 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011


    FORUM
  • Free adult galleries
  • My new website
  • Adult placement
  • Unencumbered galleries
  • Open grown-up galleries

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs