Inhoud blog
  • waarom?
  • blijf vechten
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    geef toch niet op

    30-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    ALONE
    broken dreams!!
    and so i die...maybe you will notice me!?
    stand up for what you believe is right even if you're standing alone!!!
    forrget me ...it's that simple!
    BACKSPACE i wish this worked in real life!
    love never wanted me!
    wher can i download a life?
    MAYBE ONE DAY I'LL FLY AWAY!
    i don't care if you don't love me!
    AND I LYING TO MESELF AND SAYING IT'S FOR THE BEST!
    for everything i ever did that hurt you i'm SORRY !
    you smile at the tought of me failing!
    I AM SO SICK OF GETTING HURT
    i hid my feelings behind a smile!!
    of course i'm talking to myself who else can i trust!?
    i think it's cute when you say i'm pretty it's just that
    I HATE LIARS!
    trapped inside this thing called life!!!!!
    somtimes you need to run away to see who will follow you?
    my heart can't take no more lies!!
    sometimes when i say:" oh i'm fine!"
    i want someone to look me in the eyes & say:
    "tell the truth!"
    I HAVE NO IDEA WHO I AM.
    she get's so sick of crying

    30-05-2008 om 19:03 geschreven door lovergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Sommige mensen/kinderen willen zelfmoord plegen omdat ze ruzie hebbn met hun ouders!
    Dan denk ik soms:komaan er zijn veel ergere dingen in de wereld!!!
    Bv mensen/kinderen met kanker kinderen die mishandeld worden of misbruikt worden!
    Maar sommmige mensen/kinderen zitten zo diep dat ze geen uitweg meer zien!!
    Maar toch blijf proberen mensen/kinderen je bent ni de enige!!
    Je zal ooit wel eens licht zien in die diepe donkere put!!
    Wees daar maar zeker van!Je hebt mij steun al!!!

    grt laura!!!!!

    10-05-2008 om 14:33 geschreven door lovergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waarom?

    waarom plegen er mensen zelfmoord?
    waarom doen er mensen elkaar pijn?
    waarom liegen sommige mensen?
    waarom is het leven zo hard?
    waarom iemand misbruiken?
    waarom leven ik?
    waarom oorlog?
    waarom doen er mensen elkaar dood voor een sigaret of i-pod?
    waarom pesten?
    waarom iemand uitsluiten?
    waarom ruzie maken over domme dingen?

    dat vraag ik me soms allemaal af?

    09-05-2008 om 16:51 geschreven door lovergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blijf vechten
    Waarom is het leven toch zo hard????
    Je moet gwn blijven vechten  zelfmoord is geen oplossing jij zal dan wel van alle problemen af zijn! maar je familie ouders vrienden zullen
    nog meer pijn hebbn!!Als je je zo slecht voelt praat dan!!JAJA JE DENKT NU WAARSCHIJNLIJK PRATEN IS VOOR MIETJES!
    NEEE ik dacht da ook! maar als je  EGT niet wil praten dan kan ik daar niets aan veranderen he!maar ik zeg je 1 ding praten is niet voor mietjes dat helpt jou!!  en AUB doe geen zelfmoord!!Je zult mensen zoveel pijn doen!!


    09-05-2008 om 16:40 geschreven door lovergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey
    hey ik ben dus laura,en ik heb deze website gemaakt om mensen die hun leven niet meer zien zitten steun te geven!
    je denkt nu waarschijnlijk:zei heeft makkelijk praten niet waar ik ben nog zeer jong en heb ZO diep gezeten en nu soms nog. maar met de steun van mijn lief en ouders en vrienden kom ik er el doorheen!
    en snij jezelf ook niet je denkt dat je jezelf dan helpt maar niet waar de eerste 10 min of langer zul je je goed voelen maar
    dan komt da pijn terug!!
    wat mij ook ZEER goed helpt is een brief schrijven ik ga nu een brief voorlezen die ik geschreven heb!
     ik heb geleerd!!
    ik heb geleerd dat je niet mag opgeven ook al heb je het zo moeilijk!
    ik heb geleerd dat je niet moet vechten om iemand die niet voor jou vecht!
    ik heb geleerd dat je niet iedereen moet vertrouwen
    ik heb geleerd dat je niet te gevoelig mag zijn dat doet nog meer pijn
    ik heb geleerd iemand graag te zien!
    ik heb geleerd om altijd jezelf te zijn!
    ik heb geleerd om in jezelf te geloven
    ik heb geleerd dat je niet alles mag opkroppen
    ik heb geleer jezelf niet te snijden of wat dan ook!
    ik heb geleerd om steun te zoeken bij iemand die je kan vertrouwen



    groetjes lovergirl!!

    07-05-2008 om 00:00 geschreven door lovergirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 09/06-15/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 05/05-11/05 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs