Inhoud blog
  • Sterdag
  • De Sterdag
  • Werking van de klas
  • Mijn Wolvenfamilie
  • De Blogmaker
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Categorieën
  • Actualiteit (1)
  • Fotogalerij (4)
  • Verhalen van de klas (3)
  • Wolfjes
    De avonturen van de wolfjes
    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 0 %
    Goed 0 %
    Voldoende 0 %
    Nog wat bijwerken 0 %
    Nog veel werk aan 0 %

    Totaal aantal stemmen: 0



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Archief per week
  • 04/05-10/05 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Er woont hier ver vandaan

    een oude, wijze indiaan

    hij vertelt elke nieuwe dag

    met plezier en een glimlach

    een spannend en wijs verhaal

    rond de grote totempaal

     

    op een avond zei hij:

    er is een gevecht gaande in mij

    twee wolven : wit en zwart

    vechten in mijn hart

    zwart is bang, kwaad,verdriet en bitter

    wit is lief, hoop, vrede en glitter

     

    dezelfde strijd gebeurt bij iedereen

    we kunnen er echt niet om heen

    zo vroeg een kindje heel gauw:

    welke wolf zal er winnen in jou

    Degene die ik het meeste voed

    groeit het meeste, is dat niet goed?




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs